اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آمادگی بغداد برای بازپس‌گیری موصل از چنگال داعش

  • کد خبر : 4690
  • 20 شهریور 1395 - 19:28
آمادگی بغداد برای بازپس‌گیری موصل از چنگال داعش

نیروهای عراقی و ائتلاف بین‌المللی برای بیرون راندن گروه تروریستی داعش از موصل آماده می‌شوند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از تایم، جنگ آمریکا علیه گروه تروریستی داعش منابع مالی، اعضای خارجی و سرکرده‌های این گروه را از بین برده است؛ اما جنگ اصلی هنوز فرا نرسیده است. اواخر سال جاری جنگ به پایتخت خودخوانده […]

نیروهای عراقی و ائتلاف بین‌المللی برای بیرون راندن گروه تروریستی داعش از موصل آماده می‌شوند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از تایم، جنگ آمریکا علیه گروه تروریستی داعش منابع مالی، اعضای خارجی و سرکرده‌های این گروه را از بین برده است؛ اما جنگ اصلی هنوز فرا نرسیده است. اواخر سال جاری جنگ به پایتخت خودخوانده داعش یعنی موصل در عراق می‌رسد.

داعش با اینکه نیمی از قلمرو خود را از دست داده، همچنان کنترل رقه و موصل را در دست دارد. این دو شهر نماد قدرت نمایی گروه شیطانی داعش در خاورمیانه هستند.
کمک‌های نظامی و بشردوستانه برای بازپس‌گیری موصل- بزرگترین شهری که در چنگ داعش است- ادامه دارد. سازمان ملل متحد از پیچیده ترین عملیات انسان دوستانه سال جاری خبر می‌دهد.
داعش ممکن است بجنگد یا از این شهر فرار کند؛ اما بغداد و ائتلاف بین‌المللی جنگی شدید را پیش‌بینی می‌کنند. البته اغلب اعضای خارجی داعش و سرکرده‌های این گروه در حملات هوایی کشته شده‌اند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.