اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عامل انفجار انتحاری داعش در الکراده بغداد + عکس

  • کد خبر : 4631
  • 19 شهریور 1395 - 13:25

گروه تکفیری داعش نام تروریستی که با منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده منجر به جان باختن و زخمی شدن ۵۰ نفر از مردم منطقه الکراده شد را اعلام کرد. به گزارش اخبار جهادی گروه تروریستی داعش با بر عهده گرفتن مسئولیت انفجار تروریستی شامگاه دوشنبه در منطقه الکراده بغداد نام عامل انتحاری را […]

گروه تکفیری داعش نام تروریستی که با منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده منجر به جان باختن و زخمی شدن ۵۰ نفر از مردم منطقه الکراده شد را اعلام کرد.

به گزارش اخبار جهادی گروه تروریستی داعش با بر عهده گرفتن مسئولیت انفجار تروریستی شامگاه دوشنبه در منطقه الکراده بغداد نام عامل انتحاری را نیز اعلام کرد.

انفجار خودرو بمب گذاری شده در مرکز بغداد، دقایقی قبل از ساعت پایانی روز دوشنبه، مقابل یک رستوران در خیابان کراده، منجر به شهادت دست کم ۱۰ نفر و زخمی شدن ۴۰ نفر دیگر شد.

«ابوعروبه العراقی» که عامل این انفجار تروریستی معرفی شده یک خودرو بمب گذاری شده را در توقفگاه عمومی متعلق به یک درمانگاه در خیابان کراده و مقابل یک رستوران به نام البسمله منفجر کردند.

این انفجار به حدی شدید بود که بسیاری از مناطق مرکزی بغداد، صدای آن را از دور دست ها شنیدند و اهالی منطقه الکراده داخل برای کمک به نیروهای امدادی در محل انفجار حاضر شدند.

خیابان الکراده داخل اواخر ماه مبارک رمضان امسال شاهد یک انفجار تروریستی هولناک بود که در اثر آن بیش از ۲۰۰ نفر شهید و همین حدود نیز زخمی شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.