اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزییاتی درباره همسران و کودکان عناصر داعش+عکس

  • کد خبر : 4623
  • 19 شهریور 1395 - 10:46

پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد که نیروهای عراقی در مناطق آزاد شده استان الانبار اسناد مربوط به ازدواج اعضای گروه تروریستی داعش با دختران نوجوان پیدا کردند.  به گزارش اخبار جهادینیروهای عراقی در مناطق آزاد شده استان الانبار اسناد مربوط به ازدواج اعضای گروه تروریستی داعش با دختران نوجوان پیدا کردند. این اسناد و […]

پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد که نیروهای عراقی در مناطق آزاد شده استان الانبار اسناد مربوط به ازدواج اعضای گروه تروریستی داعش با دختران نوجوان پیدا کردند.

 به گزارش اخبار جهادینیروهای عراقی در مناطق آزاد شده استان الانبار اسناد مربوط به ازدواج اعضای گروه تروریستی داعش با دختران نوجوان پیدا کردند.

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس

این اسناد و عقد نامه ها در شهر خلدیه کشف شد که در سال ۲۰۱۵ میلادی تنظیم شده است و اطلاعاتی درخصوص همسران عناصر داعش و کودکان آنها دارد.

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس

با نگاهی به این اسناد روشن می شود که عناصر داعش نه تنها به علت باورهای نادرست و غیراخلاقی خود بلکه به خاطر پول با دختران نوجوان ازدواج کرده اند.

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، هریک از عناصر داعش برای ازدواج با دختران نوجوان ۴۵ هزار دینار عراقی (۳۷ دلار) و برای به دنیا آمدن هر بچه ۱۵ هزار دینار عراقی (۱۲ دلار) از سرکردگان خود پاداش دریافت می کند.

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس

یک منبع در ارتش عراق گفت: این عقدنامه ها بعد از آزاد سازی شهر خلدیه در کارت های حافظه پیدا شد. پیشتر عناصر داعش برای ازدواج با دختران نوجوان و گرفتن پول بیشتر با یکدیگر به مسابقه می پرداختند ولی درپی بحران اقتصادی داعش و شکست های نظامی این گروه، پرداخت اینگونه پاداش ها قطع شد.

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس

کشف اسناد ازدواج داعشی ها با دختران نوجوان+عکس
یکی از ساکنان شهر موصل عراق گفت: زنان داعش از بیش از شش ماه پیش وجوه وعده داده شده را دریافت نکرده اند و پرداخت پاداش به عناصر داعش نیز قطع شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.