اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بشار اسد: باید با ریشه‌های فکری تروریسم مبارزه کرد + عکس

  • کد خبر : 4474
  • 15 شهریور 1395 - 10:40
بشار اسد: باید با ریشه‌های فکری تروریسم مبارزه کرد + عکس

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: نابودی تروریسم فقط مستلزم مبارزه با آن در میادین نبرد نیست، بلکه باید با ایدئولوژی آن مقابله کرد که حد و مرز ندارد. به گزارش اخبار جهادی شماری از اعضای مجلس عوام و مجلس اعیان، روحانیون و شخصیتهای دانشگاهی انگلیس به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه رفتند. خبرگزاری سانا […]

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: نابودی تروریسم فقط مستلزم مبارزه با آن در میادین نبرد نیست، بلکه باید با ایدئولوژی آن مقابله کرد که حد و مرز ندارد.

به گزارش اخبار جهادی شماری از اعضای مجلس عوام و مجلس اعیان، روحانیون و شخصیتهای دانشگاهی انگلیس به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه رفتند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که بشار اسد در این دیدار با هیئت انگلیسی وضعیت سوریه و جنگ تروریستی تحمیلی به آن و راههای مقابله با افراطی گری و تروریسمی را بررسی کردند که در منطقه و جهان در حال گسترش است.

وی تأکید کرد، خطرناکترین چیزی که در حال حاضر جهان را تهدید می کند، تلاشهای صورت گرفته برای نفوذ تفکرات افراطی به درون جوامع منطقه است.

رئیس جمهور سوریه همچنین تصریح کرد که این مسئله اساس و ریشه تروریسمی است که برخی از مناطق اروپا و کشورهای غربی را هدف قرار داده است.

اسد در ادامه اظهار داشت: نابودی تروریسم فقط مستلزم مبارزه با آن در میادین نبرد نیست، بلکه باید با ایدئولوژی آن مقابله کرد که حد و مرز ندارد.

اعضای هیئت انگلیسی نیز اعلام کردند که پس از سفر به سوریه و دیدار با مسئولان و شهروندان سوری خواهند توانست ضمن انتقال حقیقت، در راستای تصحیح برداشتهای نادرست دولت انگلیس و قشر گسترده ای از مردم این کشور در قبال رخدادهای سوریه و رنج و در ملت این کشور اقدام کنند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4474

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.