اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین مواضع داعش در جزیره الخالدیه عراق آزاد شد + عکس

  • کد خبر : 4141
  • 30 مرداد 1395 - 10:13
آخرین مواضع داعش در جزیره الخالدیه عراق آزاد شد + عکس

آخرین مواضع گروه تکفیری داعش در جزیره استراتژیک الخادیه در شرق الرمادی از وجود این گروه تروریستی پاکسازی شد. به گزارش اخبار جهادی نیروهای عراقی با ادامه عملیات پاکسازی جزیره الخالدیه استان الانبار، توانستند مناطق الکرطان و البوکنعان را آزاد کنند. با آزادسازی منطقه البوکنعان در جزیره الخالدیه عراق؛ آخرین مواضع داعش در این جزیره […]

آخرین مواضع گروه تکفیری داعش در جزیره استراتژیک الخادیه در شرق الرمادی از وجود این گروه تروریستی پاکسازی شد.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای عراقی با ادامه عملیات پاکسازی جزیره الخالدیه استان الانبار، توانستند مناطق الکرطان و البوکنعان را آزاد کنند.

با آزادسازی منطقه البوکنعان در جزیره الخالدیه عراق؛ آخرین مواضع داعش در این جزیره استراتژیک در شرق الرمادی از وجود این گروه تروریستی پاکسازی شد.

سرلشکر «اسماعیل المحلاوی» فرمانده عملیات الانبار با اعلام این خبر افزود: این عملیات امروز انجام شده و نیروهای امنیتی و مبارزان مقاومت مردمی عراق (الحشد الشعبی) با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از چند محور به این منطقه در ۲۳ کیلومتری شرق الرمادی حمله کردند و موفق شدند آن را از لوث وجود داعش پاکسازی کنند.

المحلاوی اضافه کرد: آخرین مواضع داعش در جزیره الخالدیه در این منطقه البوکنعان بود که با استقرار نیروهای امنیتی و نظامی عراق دراین منطقه با هرگونه دست اندازی های احتمالی این گروه به این جزیره ممانعت می‌شود.

تروریست‌ها همچنان در این دو منطقه حضور دارند و نیروهای عراقی پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند وارد این مناطق شوند و تروریست‌ها را عقب برانند.

همزمان با پیشروی نیروهای عراقی تک تیراندازهای تروریست‌های داعش در مناطق مسکونی این مناطق مستقر شدند تا پیشروی‌ها این نیروها را متوقف کنند.

نیروهای بسیج مردمی همچنین با رصد دقیق مکان تعدادی از تروریست‌ها موفق شدند تعدادی از تک تیرانداز آن‌ها را هدف قرار دهند.

۳۰۰ تن از تروریست‌های داعش در عملیات پاکسازی جزیره الخالدیه کشته و صدها تن دیگر زخمی شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.