اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست‌هایی که از موصل و رقه وارد ایران شده بودند بازداشت شدند

  • کد خبر : 4000
  • 15 مرداد 1395 - 10:34

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق گفت: همه تروریست‌هایی که از موصل عراق و رقه سوریه برای ایجاد ناامنی در کشور فرستاده بودند، شناسایی و دستگیر شده‌‌اند. به گزارش اخبار جهادی علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر خود به سوریه گفت که […]

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق گفت: همه تروریست‌هایی که از موصل عراق و رقه سوریه برای ایجاد ناامنی در کشور فرستاده بودند، شناسایی و دستگیر شده‌‌اند.

به گزارش اخبار جهادی علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر خود به سوریه گفت که ایران تروریست‌هایی که از موصل و رقه برای ایجاد ناامنی در ایران فرستاده شده بودند را بازداشت کرده است.

بروجردی در کنفرانس مطبوعاتی خود در پایتخت سوریه، همچنین گفت که در داخل خاک اردن پایگاه‌هایی هست که تحت نظارت آمریکا بوده و هدف از این پایگاه‌ها فعال کردن جبهه جنوب سوریه است.

«اشتون کاتر» وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری کشورش قصد دارد جبهه جنوب سوریه را فعال کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد نشست اخیر منافقین در پاریس گفت: نشست منافقین در پاریس که مسئولی از عربستان سعودی و مسئولانی از اراضی اشغالی فلسطین در آن شرکت داشتند، نشست کسانی بود که از نظر سیاسی شکست خورده‌اند.

بروجردی همچنین افزود: ایران مجددا از دولت و ملت سوریه که بیش از ۵ سال با بزرگترین حملات تروریستی مواجه‌اند، اعلام حمایت می‌کند.

وی اعلام کرد که ایران با تقسیم تروریست‌ها به خوب و بد مخالف است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دانشجو

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.