اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت تعدادی از تروریست ها در قنیطره/ انهدام مقرات تروریست های «داعش» در حومه های دیر الزور و حماه شرقی

  • کد خبر : 3721
  • 27 تیر 1395 - 23:38

یگان های از ارتش و نیروهای مسلح در پیشروی های جدید خود، مراکز تجمع و خودروهای گروهک های تروریستی که اغلب آن وابسته به گروه تروریستی«جبهه النصره»، را در قنیطره منهدم کردند. به گزارش اخبار جهادی ، به گفته منبعی میدانی به خبرگزاری رسمی سوریه،  یک خودروی مجهز به تیربار سنگین متعلق به تروریست های جبهه […]

یگان های از ارتش و نیروهای مسلح در پیشروی های جدید خود، مراکز تجمع و خودروهای گروهک های تروریستی که اغلب آن وابسته به گروه تروریستی«جبهه النصره»، را در قنیطره منهدم کردند.

به گزارش اخبار جهادی ، به گفته منبعی میدانی به خبرگزاری رسمی سوریه،  یک خودروی مجهز به تیربار سنگین متعلق به تروریست های جبهه النصره را در روستای حمیدیه نابود شده.

منبع اشاره کرد: که یگان از ارتش و نیروهای مسلح با انجام عملیات منحصر به فرد ضد مرکز تجمع گروهک تروریستی در اطراف میدان اصلی در استان قنیطره، چند کشته و زخمی در صفوف تروریست ها را به جای گذاشت و اسلحه آنها را نیز منهدم کرد.
همچنین، گزارشگر سانا گفت: که گروه های تروریستی با تیربارهای سنگین خود خانه های شهروندان در روستای حضر را هدف قرار دادند و در نتیجه، آسیب های مادی زیادی در بعضی از منازل وارد شد.
شایان به ذکر است که، گرازش های میدانی تأکید می کند که گروه های تروریستی تکفیری با دشمن صهیونیستی وابستگی دارند و این دشمن از آنها حمایت و زخمی های آنها را به بیمارستان های خود داخل سرزمین های عرب اشغالی منتقل می کند.
از سوی دیگر، نیروی هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه اماکن تجمع و قرارگاه های گروه تروریستی «داعش» که توسط سازمان ملل به عنوان یک گروه تروریستی معرفی شده، را در حومه شرقی حماه هدف قرار داد.
منبعی نظامی به سانا تصریح کرد که جنگنده های ارتش جمهوری عربی سوریه صبح امروز با انجام سورتی های هوایی علیه مقرات و خودروهای گروه تروریستی «داعش» در روستاهای تباره دیبه، أبو حنایا، أبو جبیلات و حردانه در حومه منطقه سلمیه شرقی، تلفات زیادی در افراد را به گروه تروریستی وارد کردند و مقراتی شامل سلاح و خودروهای مجهز به تیربارهای متوسط و سنگین متعلق به آنها را نیز منهدم کردند.
نیروی هوایی ارتش سوریه دو مقر متعلق به تروریست های«داعش» و تعدادی از خودروها را در بغلیه، کسارات و شولا را از بین برد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.