اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جاده راهبردی حومه حلب در تیررس ارتش سوریه

  • کد خبر : 3574
  • 18 تیر 1395 - 23:58
جاده راهبردی حومه حلب در تیررس ارتش سوریه

نیروهای ارتش سوریه و متحدانش به سوی جاده کاستلو و بزرگراه غازی عنتاب در استان حلب پیشروی می کنند.  به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه کمتر از نیم کیلومتر با جاده کاستلو فاصله دارند و این جاده در تیررس نیروهای ارتش است و ارتش تلاش می کند که آن را به کنترل کامل خود در آورد. […]

نیروهای ارتش سوریه و متحدانش به سوی جاده کاستلو و بزرگراه غازی عنتاب در استان حلب پیشروی می کنند.
 به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه کمتر از نیم کیلومتر با جاده کاستلو فاصله دارند و این جاده در تیررس نیروهای ارتش است و ارتش تلاش می کند که آن را به کنترل کامل خود در آورد. جاده کاستلو شهر حلب را به حومه های شمالی و غربی این شهر متصل می کند.
سایت خبری اوقات الشام امروز جمعه گزارش داد: نیروهای ارتش اگر به پیشروی خود از محور مزارع “ملاح” به سوی جاده کاستلو ادامه بدهند، خواهند توانست به نیروهای مستقر در منطقه اللیرمون بپیوندند و متعاقباً عملیات کنترل کامل جاده مذکور را با پشتیبانی هم، بهتر اجراء کنند.
نزدیک شدن ارتش به جاده کاستلو باعث افزایش فشار بر گروه های تروریست فعال در اطراف شهر حلب خواهد شد؛ گروه هایی که در مناطق شرقی این شهر تحت محاصره ارتش هستند.
ارتش سوریه تلاش می کند با کنترل جاده کاستلو، منطقه لیرمون را نیز به کنترل کامل خود در آورَد و به حملات مداوم تروریست ها به مناطق الزهراء و اطراف مناطق بنی زید، الخالدیه و شیحانِ حلب نیز پایان دهد.
العالم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.