اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش:عمر الشیشانی زنده است!+عکس

  • کد خبر : 1660
  • 10 فروردین 1395 - 9:11

با گذشت کمتر ۱ ماه از ادعای دولت آمریکا مبنی بر کشتن “عمر چچنی (شیشانی)” فرمانده بخش نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش در یک حمله هوایی دقیق، رسانه های داعش با انتشار تصاویر جدید از وی خبر از زنده و سلامت بودن وی می تدهند. بنابر این گزارش، رسانه‌های وابسته به داعش دقایقی پیش تصاویر […]

با گذشت کمتر ۱ ماه از ادعای دولت آمریکا مبنی بر کشتن “عمر چچنی (شیشانی)” فرمانده بخش نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش در یک حمله هوایی دقیق، رسانه های داعش با انتشار تصاویر جدید از وی خبر از زنده و سلامت بودن وی می تدهند.

۱۵۳۷۰۲۷_۹۷۱

بنابر این گزارش، رسانه‌های وابسته به داعش دقایقی پیش تصاویر جدیدی از حضور فرمانده گرجستانی‌تبار شاخه نظامی این گروه در اینترنت منتشر کرده اند که سلامت وی را تایید می کند. نکته مهم اینکه زمان گرفته شدن این تصاویر مشخص نبوده و ممکن است مربوط به قبل از ادعای آمریکا مبنی بر کشته شدن وی باشد. ابو عمر چچنی تبعه کشور گرجستان و مسیحی بود. وی تا پیش از بحران در سوریه در بخش نیروهای ویژه ارتش گرجستان تحت نظر مربیان آمریکایی آموزش‌های نظامی دیده و چند سالی برای نبرد علیه نیروهای روس به منطقه دره پانکیسی و چچن منتقل شده بود با تشکیل داعش به این گروه پیوسته و پس از کمتر از یکسال به سمت فرماندهی نظامی آن منصوب گردید.

۱۵۳۷۰۲۶_۵۷۵

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.