اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران سعودی در”الجوف”

  • کد خبر : 1159
  • 14 اسفند 1394 - 6:59
شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران سعودی در”الجوف”

ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی علیه متجاوزان و مزدوران، یک موشک بالستیک از نوع قاهر ۱ را به مرکز تجمع آنها در استان الجوف شلیک کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات سعودی به این کشور، یک […]

ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی علیه متجاوزان و مزدوران، یک موشک بالستیک از نوع قاهر ۱ را به مرکز تجمع آنها در استان الجوف شلیک کردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات سعودی به این کشور، یک موشک بالستیک از نوع “قاهر ۱” به سمت مرکز تجمع مزدوران در منطقه “بیر المرازیق” در استان الجوف شلیک کردند.

تاکنون جزئیاتی از میزان تلفات و خسارتهای مادی این حمله موشکی منتشر نشده است.

قاهر ۱ موشک بالستیک ” زمین به زمین ” و ساخت روسیه است که در داخل یمن ارتقا یافته.

از زمان شروع حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی و همپیمانانش به یمن در مارس ۲۰۱۵ ، این چندمین بار است که نیروهای یمنی از این نوع موشک استفاده می کنند.

شهادت دو شهروند یمنی در تعز

و خبر دیگر اینکه در پی حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق شرقی شهر تعز، دو شهروند یمنی به شهادت رسیده و چندین تن نیز زخمی شدند.

یک منبع محلی گفت که جنگنده های متجاوزان چندین بار منطقه “الجند” را بمباران کردند که در این حملات دو شهروند یمنی به شهادت رسیده و چند نفر هم زخمی شدند. همچنین به دهها منزل و مزرعه خسارت وارد شد.

این منبع ادامه هدف قرار گرفتن روستاها و مناطق مسکونی و تخریب زیرساختهای یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی را محکوم کرد و از سازمان ملل و شورای امنیت و سازمانهای حقوقی خواست که در متوقف ساختن جنایتهای این ائتلاف علیه مردم یمن نقش آفرینی کرده و مرتکبان این جنایتها را در دادگاههای بین المللی محاکمه کنند.

شهادت سه یمنی در صعده

در پی حمله جنگنده های سعودی به منزل یکی از شهروندان یمنی در بخش مرزی “رازح” در استان صعده در شمال این کشور، سه نفر به شهادت رسیده و چندین تن نیز زخمی شدند.

تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.