اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کلاهبرداری میلیاردی کُردهای وابسته به آمریکا از کشاورزان حسکه سوریه

  • کد خبر : 22551
  • 29 شهریور 1398 - 15:29
کلاهبرداری میلیاردی کُردهای وابسته به آمریکا از کشاورزان حسکه سوریه
شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، با ایجاد یک مؤسسه قلابی، مدعی شدند این مؤسسه وابسته به سازمان ملل است و از این طریق، دست به کلاهبرداری زدند.

شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، با ایجاد یک مؤسسه قلابی، مدعی شدند این مؤسسه وابسته به سازمان ملل است و از این طریق، دست به کلاهبرداری زدند.

به گزارش اخبار جهادی، مسئولان سوری در استان «الحسکه» واقع در شمال شرق این کشور، اعضای باند یک مؤسسه قلابی را دستگیر کردند.

یک منبع امنیتی سوری به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که «مسئولان امنیتی سوریه، عضو یک شبکه مجرمانه را دستگیر کردند که یک مؤسسه بین‌المللی قلابی تحت عنوان “صندوق توسعه سازمان ملل” را ایجاد کرده بودند».

این صندوق جعلی، در مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» احداث شده است که تحت حمایت آمریکا قرار دارند و وابسته به این کشور هستند.

منبع سوری در ادامه عنوان کرد که اعضای این باند، از کشاورزان و زمین‌داران کلاهبرداری می‌کردند؛ به طوری که «مبالغ کلاهبرداری شده، بیش از یک میلیارد لیره سوری است».

وی اظهار داشت، بازجویی از فرد بازداشتی نشان می‌دهد که شمار زیادی از اعضای این باند، جزء عناصر نیروهای دموکراتیک یا نیروهای وابسته به آن بودند.

این منبع خاطر نشان کرد که در مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان کُرد، جرم و جنایت، کلاهبرادرای و سرقت افزایش یافته و ناامنی بیشتر شده است.

منبع مذکور اعلام کرد که اعضای این باند، هنگام برداشت محصول، اجازه نمی‌دادند روستائیان محصولاتشان را به مراکز وابسته به دولت سوریه در این استان تحویل دهند و پس از آن، مقادیر زیادی از محصولاتشان را با نام این مؤسسه قلابی خریداری می‌کردند.

این در حالی است که در مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان کُرد وابسته به آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه، نیروهای خارجی زیادی، تحت پوشش «اقدامات بشردوستانه» فعالیت می‌کنند که بسیاری از این مؤسسات، قلابی هستند و از سوی این شبه‌نظامیان مجوز گرفته‌اند.

در همین ارتباط، یکی از منابع نزدیک به نیروهای دموکراتیک در استان رقه به اسپوتنیک گفت که یکی از فرماندهان این گروه توانسته با مبالغ مالی هنگفت و مقادیر زیادی آثار باستانی به منطقه کردستان عراق فرار کند.

این شخص، مسئول بخش آثارباستانی نیروهای دموکراتیک در استان رقه بود که توانست از این استان به کردستان عراق فرار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=22551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.