اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شمال استان حماه سوریه/ ادامه شکست‌های گروهک‌های تروریستی با آزادی منطقه «وادی حسمین» + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21832
  • 11 مرداد 1398 - 14:45
آخرین تحولات میدانی شمال استان حماه سوریه/ ادامه شکست‌های گروهک‌های تروریستی با آزادی منطقه «وادی حسمین» + نقشه میدانی و عکس
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات در شمال استان حماه موفق شدند یک منطقه مهم دیگر را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات در شمال استان حماه موفق شدند یک منطقه مهم دیگر را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

 به گزارش اخبار جهادی، از غروب روز سه شنبه (هشتم مردادماه) نیروهای ارتش سوریه از شهرک تازه آزاد شده «تل الملح» در شمال استان حماه، عملیات جدیدی را علیه مواضع گروهک های تروریستی آغاز کردند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش سوریه در گام نخست این عملیات با پشتیبانی یگان موشکی، توپخانه و جنگنده های روسی و سوری مواضع تروریست ها را به شدت در حومه جنوب غربی شهرک «الزکاه» هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای سوری پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند خطوط دفاعی عناصر تروریستی را در هم بشکنند و منطقه «وادی حسمین» را از به کنترل دربیاورند.

شماری از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند و خسارت های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد؛ سایر تروریست ها از منطقه متواری شدند و به سمت شهرک «الزکاه» عقب نشینی کردند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه مواضع را در منطقه «وادی حسمین» تثبیت کرده اند؛ این منطقه شامل مزارع جنوب غربی شهرک «الزکاه» است و دروازه غربی برای ورود به این شهرک به شمار می آید.

با پاکسازی منطقه «وادی حسمین» در حومه جنوب غربی شهر «الزکاه»، ارتباط عناصر تروریستی از محور «ابورعیده» به سمت «الاربعین» تا حدودی زیادی قطع شده و امنیت شهرک «تل الملح» از محور شرقی تامین می شود.

در حال حاضر، جنگنده های روسی و سوری و یگان های موشکی و توپخانه ای به شدت مواضع گروهک های تروریستی را در حومه منطقه «وادی حسمین» هدف قرار می دهند و پهپادها نیز تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد می کنند.

به گزارش اخبار جهادی، پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک «الزکاه» و بازپس گیری منطقه «وادی حسمین» پس از آزادسازی شهرک های «تل الملح و الجبین» در روز دوشنبه (ششم مردادماه) محقق شد.

پس از آزادسازی شهرک های «تل الملح و الجبین»، جنگنده های روسی و سوری به همراه یگان های توپخانه و موشکی مواضع گروهک های تروریستی را در شهرک های «لطمانه، کفرزیتا و…» به شدت هدف قرار داده اند و تحرکات آنان را به طور کامل فلج کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.