اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هدف قرار دادن مواضع ائتلاف سعودی با چندین فروند موشک‌ «زلزال ۱»

  • کد خبر : 21281
  • 26 خرداد 1398 - 11:38
هدف قرار دادن مواضع ائتلاف سعودی با چندین فروند موشک‌ «زلزال ۱»
ساعتی پس از آنکه پهپادهای یمنی دو فروگاه سعودی را هدف قرار دادند، چندین فروند موشک بالستیک به سمت مواضع ائتلاف متجاوز در «نجران و جازان» شلیک شد.

ساعتی پس از آنکه پهپادهای یمنی دو فروگاه سعودی را هدف قرار دادند، چندین فروند موشک بالستیک به سمت مواضع ائتلاف متجاوز در «نجران و جازان» شلیک شد.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز (یکشنبه) تعدادی موشک بالستیک به سمت تجمعات ائتلاف سعودی در «نجران و جازان» شلیک کردند.

بر اساس گزارش وب‌سایت «انصارالله»، یگان موشکی ارتش یمن با شلیک دو  فروند موشک بالستیک «زلزال ۱» به سمت مواضع ائتلاف سعودی در«مربع الشرفه» نجران، چندین نفر از «مزدوران سعودی» را کشت یا مجروح کرد.

ارتش یمن در ادامه با یک فروند موشک زلزال ۱ دیگر، مواضع «ارتش سعودی» در اردوگاه «الحماد» را هدف قرار داد و خسارات جانی و مالی زیادی به آنها وارد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: از دیگر مناطقی که با همین موشک هدف قرار داده شد مواضع «مزدورات مناطق» در نزدیکی «جبل قیس» جازان بود که این موشک با دقت به هدف اصابت کرد.

این عملیات پس از آن صورت می‌گیرد که یگان پهپادی ارتش یمن شامگاه شنبه (دیشب)  از انجام عملیات جدید علیه فرودگاه‌های عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش شبکه المسیره یمن، یگان پهپادی ارتش یمن اعلام کرد که پهپادهای تهاجمی «قاصف K۲» فرودگاه‌های ابها و جیزان عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دادند.

هفته پیش نیز تعدادی پهپاد از نوع قاصف K۲ به فرودگاه جیزان در جنوب عربستان حمله کرده و آشیانه و ایستگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شوند، هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.