اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شهر تعز / نقره داغ شدن نیروهای ائتلاف در «جحملیه، ابعر، عصیفره و الجر» + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21211
  • 23 خرداد 1398 - 17:07
آخرین تحولات میدانی شهر تعز / نقره داغ شدن نیروهای ائتلاف در «جحملیه، ابعر، عصیفره و الجر» + نقشه میدانی و عکس
نیروهای یمنی در مناطق مختلف شهر تعز، ضربات مهلک و سنگینی را به نیروهای تحت فرمان ائلاف غربی- عربی -صهیونیستی وارد کردند.

نیروهای یمنی در مناطق مختلف شهر تعز، ضربات مهلک و سنگینی را به نیروهای تحت فرمان ائلاف غربی- عربی -صهیونیستی وارد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، از شهر تعز (مرکز استان تعز) در جنوب یمن خبر می‌رسد، نیروهای ائتلاف غربی – عربی- صهیونیستی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در منطقه «جحملیه» انجام دادند.نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند پیشروی نیروهای ائتلاف را متوقف و در نهایت حملات را در این منطقه به طور کامل دفع کنند؛ شمار از نیروهای ائتلاف در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان یمنی در جریان درگیری‌ها خسارت‌های زیادی را به نیروهای ائتلاف وارد آوردند؛ رسانه‌های وابسته به ائتلاف از اشغال منطقه «جحملیه، پایگاه پدافند هوایی و عصیفره» خبر دادند اما یک منبع میدانی این خبر را تکذیب کرد.

همزمان با افزایش تحرکات و حملات نیروهای ائتلاف در مناطق مختلف شهر تعز، نیروهای یگان تک تیرانداز جبهه مقاومت انصارالله نیز بر عملیات‌های خود در مناطق مختلف از جمله «عصیفره، ابعر و جحملیه» افزوده اند.

اعلام الحربی

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای تک تیرانداز یمنی فقط در جریان عملیات یک روزه در مناطق «عصیفره، ابعر و جحملیه» موفق شدند حداقل ۱۶ تن از نیروهای ائتلاف را شکار و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان کمیته‌های دفاع مردمی در روزهای اخیر چند عملیات غافلگیرانه را علیه نیروهای ائتلاف در حومه منطقه عصیفره، کوه الوعش، الجر و پایگاه پدافند هوایی انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی با شکستن خطوط دفاعی در این مناطق موفق شدند خسارت‌های سنگینی را به نیروهای ائتلاف وارد کنند و دهها تن از آنان از جمله چند فرمانده میدانی را کشته و زخمی کنند.

رزمندگان یمنی فقط در جریان درگیری‌ها در مناطق «عصیفره و الجر» موفق شدند بیش از ۵۰ تن از نیروهای ائتلاف را کشته و زخمی کنند و خسارت‌های زیادی را به تجهیزات نظامی آنان در این محورها وارد آوردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی در جریان درگیری‌ها در این مناطق «عصیفره، الجر و…» چند خودروی نظامی و یک تانک نیروهای ائتلاف را هدف قرار دادند و منهدم کردند و آنان را در لاک دفاعی فرو بردند.

حضور میدانی قدرتمند رزمندگان یمنی در منطقه عصیفره (شمال شهر تعز) به خصوص استقرار و اشراف بر ارتفاعات «الوعش، البرق و الزنوج» باعث شده تحرکات نیروهای ائتلاف در مناطق جنوبی به طور کامل فلج شود و تلفات شأن افزایش یابد.

نیروهای یمنی در ارتفاعات و بلندی‌ها شمال غرب شهر تعز (القارع، المدرج و…) بر مناطق جنوبی از جمله پایگاه نظامی تیپ ۱۷۰ و پایگاه نظامی تیپ ۳۵ اشراف کامل دارند و تحرکات نیروهای ائتلاف را در این محور فلج کرده اند.

اعلام الحربی

به گزارش اخبار جهادی، از محور جنوب غرب استان تعز خبر می‌رسد، نیروهای یمنی در جریان درگیری‌های روزهای گذشته در محور «سه راه الوازعیه» موفق شدند شماری از نیروهای ائتلاف را کشته و زخمی کنند.

در حال حاضر، حدود ۴۵ درصد از خاک استان تعز شامل مناطق شمالی، مرکزی و شرقی از جمله «الراهده، الهجده، الجند، الکدحه و …» در کنترل رزمندگان یمنی است؛ ۵۵ درصد از مساحت این استان در اشغال نیروهای تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.