اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضربات مهلک به مزدوران چند ملیتی در استان جیزان عربستان + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21177
  • 22 خرداد 1398 - 9:39
ضربات مهلک به مزدوران چند ملیتی در استان جیزان عربستان + نقشه میدانی و عکس
نیروهای مشترک یمنی چند عملیات غافلگیرانه را در عمق خاک جیزان عربستان با موفقیت به پایان رساندند.

نیروهای مشترک یمنی چند عملیات غافلگیرانه را در عمق خاک جیزان عربستان با موفقیت به پایان رساندند.

 به گزارش اخبار جهادی،گروهی مشترک از نیروهای ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی یمن، حملات گسترده و غافلگیر کننده‌ای را علیه مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در شرق کوه النار در مرزهای مشترک شمال استان حجه و جنوب شرق استان جیزان عربستان انجام دادند.به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی در همان مرحله نخست عملیات موفق شدند خطوط دفاعی مزدوران رژیم سعودی را در هم بشکنند و شماری از آنان از جمله یک نظامی سعودی را به هلاکت برسانند و تعدادی دیگر را هم زخمی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، جنگنده‌های عربستانی نیز برای حمایت از مزدوران سعودی و توقف عملیات رزمندگان یمنی در شرق کوه النار وارد عمل شدند اما در نهایت دست خالی از میدان بازگشتند و ناکام ماندند.

اعلام الحربی

گزارش‌های میدانی حاکیست، عملیات نیروهای یمنی علیه مزدوران سعودی همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است؛ مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی در جریان درگیری‌ها به غنیمت رزمندگان یمنی درآمده است.

به گزارش اخبار جهادی، از حومه کوه «القیس» در شرق استان جیزان عربستان خبر می‌رسد، عملیات گسترده نیروهای یمنی علیه مزدوران رژیم سعودی برای سومین روز متوالی با ادامه پیشروی‌ها در جریان است.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی در جریان درگیری‌های ۳ روز گذشته با شکستن خطوط دفاعی در حومه کوه القیس موفق شدند چند مقر و منطقه را از کنترل نیروهای مزدور سعودی خارج کنند و به سیطره درآورند.

اعلام الحربی

دهها تن از مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند و خسارت‌های ستگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمده است؛ شماری از نیروهای مزدور پس از ناتوانی در برابر رزمندگان یمنی از منطقه متواری شدند.

کوه «القیس» در شرق استان جیزان و نزدیکی مرزهای مشترک با استان صعده یمن واقع شده و بر مناطق حومه اشراف کامل دارد؛ در صورتی که نیروهای یمنی کنترل این کوه را در دست گیرند می‌توانند بر مناطق مرزی مشترک و منطقه القیس در خاک عربستان مسلط شوند و تحرکات نظامیان و مزدوران چند ملیتی رژیم متجاوز سعودی را در این محور به طور کامل فلج کنند.

خبرها از محور شرقی شهر الخوبه در شرق استان جیزان عربستان حاکیست، عملیات علیه مزدوران سعودی با قدرت تمام ادامه دارد و رزمندگان یمنی در تلاش هستند مناطق بیشتری را به کنترل دربیاورند تا به مرکز این شهر مهم و راهبردی برسند.

به گزارش اخبار جهادی، اگر شهر الخوبه به کنترل نیروهای یمنی درآید، رژیم سعودی ضربه سختی را متحمل می‌شود و فشار بر نیروهای مزدور در مناطق اشغالی شمال غرب استان صعده و شمال شرق استان حجه چند برابر می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.