اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان حجه یمن/ دفع حملات نظامیان و مزدوران سعودی در بخش میدی پس از ۲۰ ساعت درگیری سنگین + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21157
  • 21 خرداد 1398 - 11:26
آخرین تحولات میدانی استان حجه یمن/ دفع حملات نظامیان و مزدوران سعودی در بخش میدی پس از ۲۰ ساعت درگیری سنگین + نقشه میدانی و عکس
رزمندگان یمنی حمله گسترده مزدوران رژیم سعودی را به طور کامل در شمال غرب استان حجه دفع کردند.

رزمندگان یمنی حمله گسترده مزدوران رژیم سعودی را به طور کامل در شمال غرب استان حجه دفع کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، از استان حجه در شمال غرب یمن خبر می‌رسد، دهها تن از نیروهای نظامی ارتش عربستان و مزدوران چند ملیتی (سودانی) در قالب ۷ گروه، حملات گسترده‌ای را علیه رزمندگان یمنی در بخش «میدی» انجام دادند.یک منبع میدانی به جزئیات حملات نظامیان و مزدوران سعودی اشاره کرد و گفت: حمله علیه مواضع رزمندگان یمنی در بخش میدی در شمال غرب استان حجه با پشتیبانی جنگنده‌های سعودی صورت گرفته است.

این منبع میدانی با بیان این که حملات از سه محور شمال، غرب و جنوب آغاز شد، افزود: نیروهای یمنی با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و در مقابل نظامیان و مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی مقاومت کردند.

اعلام الحربی

وی تصریح کرد: رزمندگان یمنی پس از ۲۰ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل در بخش «میدی» در شمال غرب استان حجه دفع و دهها تن از نظامیان و مزدوران سعودی را کشته و زخمی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان درگیری‌ها شماری از نظامیان و مزدوران سعودی به اسارت درآمدند؛ نیروهای یمنی در دفع حملات موفق شدند دهها خودرو و تجهیزات نظامی را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

اعلام الحربی

مقادیر قابل توجهی از تجهیزات نظامی در جریان درگیری‌ها در بخش «میدی» به غنیمت رزمندگان یمنی درآمد؛ بخش «میدی» از محور شمال به استان جیزان عربستان، از غرب با دریای سرخ، از جنوب با بخش «عبس» و از شرق با بخش‌های «حیران و حرض» هم مرز است.

در حال حاضر، مناطق وسیعی از شمال بخش «میدی» که هم مرز با عربستان است در اشغال رژیم سعودی است؛ مزدوران در تلاش هستند مناطق بیشتری از بخش میدی را به تصرف دربیاورند تا راه ارتباطی رزمندگان یمنی را با دریای سرخ محدود کنند.

به گفته منابع میدانی، اگر بخش «میدی» در شمال غرب استان حجه به طور کامل اشغال شود، جنوب غرب بخش «عبس» نیز در معرض سقوط قرار خواهد گرفت و این به معنای رسیدن نظامیان و مزدوران سعودی به مرزهای استان الحدیده از محور شمالی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.