اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هشدار رهبر انصارالله یمن درباره «معامله قرن»

  • کد خبر : 20993
  • 12 خرداد 1398 - 10:56
هشدار رهبر انصارالله یمن درباره «معامله قرن»
رهبر انصارالله ضمن اعلام اینکه دشمنان اسلام در حال توطئه علیه مسائل مهم امت اسلام هستند، افزود، آمریکا «معامله قرن» را ارائه کرده تا با همکاری برخی کشورهای عربی و نیز صهیونیست‌ها مسأله فلسطین را نابود کند.

رهبر انصارالله ضمن اعلام اینکه دشمنان اسلام در حال توطئه علیه مسائل مهم امت اسلام هستند، افزود، آمریکا «معامله قرن» را ارائه کرده تا با همکاری برخی کشورهای عربی و نیز صهیونیست‌ها مسأله فلسطین را نابود کند.

به گزارش اخبار جهادی، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله در سخنانی از مشارکت گسترده ملت یمن در روز جهانی قدس قدردانی کرد و از توطئه علیه دشمنان اسلام خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، الحوثی گفت: حضور ملت ما در این روز متمایز و می‌توانیم بگوییم در صدر جهان عرب بود. این عجیب نیست که ملت ما این همبستگی را با مسائل بزرگ سرنوشت‌ساز داشته باشد، مسائلی که شایسته است مواضع خود را درباره آنها اعلام کنیم.

رهبر انصارالله ادامه داد: ما  در مرحله‌ای هستیم که دشمنان اسلام در حال توطئه هستند و «معامله ترامپ» (معامله قرن) برای نابودی قضیه فلسطین با همکاری حامیان عرب و صهیونیستش ارائه شده است.

الحوثی تأکید کرد؛ موضع ملت یمن در روز قدس «مهم»، نشان‌دهنده برائت آنها از دشمنان و نیز تأکید بر یاری ملت مظلوم فلسطین بود.

شهرهای مختلف یمن در روز قدس (دو روز پیش) شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی ویژه این روز بود.

«دن شاپیرو» سفیر پیشین آمریکا در فلسطین اشغالی شنبه (دیروز) اعلام کرد، با توجه به برگزاری انتخابات مجدد رژیم صهیونیستی و نیز انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۰، طرح موسوم به «معامله قرن» در سال جاری و شاید تا ابد رونمایی نشود.

طرح موسم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار ۶ میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوی آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.