اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رژیم صهیونیستی حمله به نقاطی در سوریه را تایید کرد

  • کد خبر : 20996
  • 12 خرداد 1398 - 11:03
رژیم صهیونیستی حمله به نقاطی در سوریه را تایید کرد
ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد جنگنده‌های این رژیم بامداد امروز چند نقطه در خاک سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد جنگنده‌های این رژیم بامداد امروز چند نقطه در خاک سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نقاطی در داخل خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داده است.

این رژیم ساعتی پیش از این حملات مدعی شده بود که دو راکت از خاک سوریه به سمت منطقه «جولان» اشغالی شلیک شده است.

در بخشی از بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: «شب گذشته ۲ راکت از سوریه به سوی اسرائیل شلیک شد و یکی از آن‌ها در اراضی اسرائیلی فرود آمد. ما در پاسخ، چند هدف نظامی نیروهای مسلح سوریه را هدف قرار دادیم.»

تل‌آویو مدعی است در این حمله چند توپ، سامانه پدافندی و ایستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی را در نزدیکی مناطق «خان الشیخ» و شمال قنیطره هدف قرار داده است.

بامداد امروز تلویزیون سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با اهداف متخاصمی است که از سمت جولان شلیک شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته گذشته نیز یک فروند موشک به منطقه «تل الشعار» استان قنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک کرد که در جریان آن یک نظامی سوری کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.