اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سلاح سری رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه

  • کد خبر : 20767
  • 30 اردیبهشت 1398 - 21:08
سلاح سری رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه
رژیم صهیونیستی با چندین هواپیمای بدون سرنشین که موسوم به سلاح سری است حملاتی را به مواضع سوریه ترتیب داده که با واکنش دفاع هوایی سوریه مواجه شده است.

رژیم صهیونیستی با چندین هواپیمای بدون سرنشین که موسوم به سلاح سری است حملاتی را به مواضع سوریه ترتیب داده که با واکنش دفاع هوایی سوریه مواجه شده است.

 به گزارش اخبار جهادی، مجله نشنال اینترست آمریکا از حضور چندین هواپیمای بدون سرنشین انتحاری رژیم صهیونیستی در سوریه خبر داد که در واقع سلاح سری رژیم اشغالگر در مقابله با سازمان‌های پدافند هوایی سوریه است. این گزارش در ادامه اشاره می‌کند که دفاع هوایی سوریه اخیرا به اشیای ناشناخته رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه واکنش نشان داده است.

این مجله اشاره کرد که احتمال دارد هواپیماهای هاربی ۲ که در حملات اخیر سوریه استفاده شد، در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده باشد و ممکن است که از راه دور یا به طور خودکار کنترل شود. حداکثر سرعت این پرنده‌ها به ۱۱۵ مایل در ساعت می‌رسد و می‌توانند به مدت ۶ ساعت بدون فرود در آسمان پرواز کنند.

این مجله همچنین تاکید کرد که حملات اخیر نشان دهنده بهبود وضعیت دفاع هوایی سوریه است که علت اصلی آن به آموزش‌های مستمر روسیه باز می گردد، اما رژیم صهیونیستی هم چنان حملات غافگیر کننده خود را از طریق هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری انجام می دهد.

جنگنده های صهیونیستی از دو سال پیش صدها حمله به مواضع سوریه انجام دادند. تل آویو مدعی شده که هدف از این حملات توقف عملیات انتقال اسلحه به حزب‌الله و جلوگیری از افزایش نفوذ نیروهای ایرانی در سوریه است.

این مجله اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها در سال ۲۰۱۸ با بیش از ۲۰۰۰ موشک مواضع سوریه را هدف گرفته است.

مجله نشنال اینترست ادعا کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خسارت‌هایی را به سامانه پانتسیر اس ۲ روسیه نیز وارد کرده است. این سامانه از سال ۲۰۱۵ در سوریه شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.