اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خنثی سازی عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه

  • کد خبر : 20533
  • 16 اردیبهشت 1398 - 18:58
خنثی سازی عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه
گردان‌های قسام اعلام کرد عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه را خنثی کرده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه را خنثی کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار کلیپی ویدیویی اعلام کرد که عملیات روز گذشته رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از یکی از پایگاه‌های مقاومت در غزه را خنثی کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار کلیپی ویدیویی اعلام کرد که عملیات روز گذشته رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از یکی از پایگاه‌های مقاومت در غزه را خنثی کرده است.

این گردان‌ها در این فایل ویدیویی خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد: بار دیگر قصد جاسوسی داشتید اما شکست خوردید.قسام به عملیات سال گذشته نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس اشاره کرده که طی آن یک گروهی از نیروهای ویژه اسرائیلی قصد کار گذاشتن سیستم جاسوسی در پایگاه‌های مقاومت را داشت اما این گروه توسط مبارزان قسام شناسایی و عملیات آن شکست خورد. فرمانده عملیات نیز در درگیری با مجاهدان قسام به هلاکت رسید.

بر اساس فایل ویدیویی که قسام منتشر کرده است، رژیم صهیونیستی روز گذشته قصد کارگذاشتن این دستگاه جاسوسی در پایگاه مقاومت را داشته که این عملیات خنثی شده است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.