اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکست سنگین مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در جنوب استان نجران عربستان/ پیشروی رزمندگان یمنی در شمال شرق استان صعده یمن + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20277
  • 03 اردیبهشت 1398 - 21:06
شکست سنگین مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در جنوب استان نجران عربستان/ پیشروی رزمندگان یمنی در شمال شرق استان صعده یمن + نقشه میدانی و عکس
رزمندگان یمنی عملیات دیگری را در حومه منطقه «الطلعه» انجام دادند و پس از درگیری‌های سنگین توانستند مزدوران سعودی را عقب برانند.

رزمندگان یمنی عملیات دیگری را در حومه منطقه «الطلعه» انجام دادند و پس از درگیری‌های سنگین توانستند مزدوران سعودی را عقب برانند.

 به گزارش اخبار جهادی،گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را از مناطق تحت سیطره در استان نجران عربستان علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی انجام دادند.رزمندگان یمنی در جریان این عملیات، ایستگاه‌های دفاعی و مقرهای مزدوران سعودی را در منطقه «مستحدث» هدف قرار دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاع آنان را در این محور در هم بشکنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین توانستند بخش‌هایی از منطقه «مستحدث» را به کنترل دربیاورند؛ شماری از نیروهای مزدور در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

سایر نیروهای مزدور سعودی پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند؛ نیروهای یگان مهندسی نیز در یک عملیات دقیق در منطقه «مربع الحماد»دو خودروی نظامی حامل مزدوران سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و منهدم کردند.

عکس از اعلام الحربی

به گزارش اخبار جهادی، شماری زیادی از نیروهای مزدور در این کمین دقیق کشته و زخمی شدند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز در حومه منطقه «السدیس» یک خودروی نظامی حامل مزدوران رژیم سعودی را هدف قرار داد و منهدم کرد.

از شمال شرق استان صعده یمن (حومه جنوبی استان نجران عربستان) خبر می‌رسد، شماری از نیروهای مزدور رژیم سعودی حمله‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در منطقه «الرشاحه» انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی مستقر در منطقه در همان ابتدا موفق شدند پیشروی نیروهای مزدور را در این محور متوقف کنند و پس از درگیری‌های سنگین حملات آنان را به طور کامل دفع کردند.

شماری از مزدوران سعودی در جریان درگیری‌ها در منطقه «الرشاحه» کشته و زخمی شدند؛ نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله حملاتی را هم علیه مزدوران سعودی در منطقه«البقع» در شمال شرق استان صعده ترتیب دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین در این محور موفق شدند بخش‌هایی از منطقه «اضیغ» را به طور کامل از اشغال نیروهای مزدور خارج کنند و به کنترل دربیاورند؛ شماری از مزدوران در این عملیات کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، رزمندگان یمنی عملیات دیگری را در حومه منطقه «الطلعه» انجام دادند و پس از درگیری‌های سنگین توانستند مزدوران سعودی را عقب برانند و بخش‌هایی از منطقه را به کنترل دربیاورند.

عکس از اعلام الحربی

از صحرای الاجاشر (محدوده شمال غرب استان الجوف و شمال شرق استان صعده یمن و جنوب استان نجران عربستان) خبر می سد، نیروهای یمنی خسارت‌های سنگینی را مزدوران رژیم سعودی وارد کردند.

رزمندگان یمنی درصدد هستند مناطق بیشتری را در حومه جنوبی استان نجران عربستان به سیطره درآورند تا فشار را بر مقامات سعودی افزایش دهند و همزمان مزدوران را در مناطق اشغالی شمال شرق استان صعده محاصره و مجبور به عقب نشینی کنند.

استان نجران در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با استان‌های الجوف و صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) است و یک از نقاط اصلی کمک رسانی رژیم سعودی به نیروهای مزدور در مناطق شمالی یمن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.