اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهرستان «ذی ناعم» در جنوب یمن آزاد شد

  • کد خبر : 20199
  • 31 فروردین 1398 - 16:20
شهرستان «ذی ناعم» در جنوب یمن آزاد شد
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند شهرستان «ذی ناعم» در استان «البیضاء» در جنوب یمن را به طور کامل آزاد کنند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند شهرستان «ذی ناعم» در استان «البیضاء» در جنوب یمن را به طور کامل آزاد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز (شنبه) شهرستان «ذی ناعم» در استان «البیضاء» در جنوب یمن را به طور کامل آزاد کردند.

به نوشته پایگاه خبری الاعلام الحربی، سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن گفت که نیروهای یمنی پس از چند روز درگیری با عناصر داعش و القاعده و همچنین نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی توانستند تسلط خود بر شهرستان «ذی ناعم» را کامل کنند.

او گفت که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات‌های نیروهای یمنی در بخش جنوب است و با سالروز شهادت «صالح الصماد» همراه شده است.

به گفته سخنگوی ارتش یمن، در این عملیات، عشایر و قبائل «ذی ناعم» نیز کنار نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی جنگیدند و خسارت لجستیکی و جانی زیادی به عناصر داعش، القاعده و ائتلاف سعودی و اماراتی وارد آمد.

عملیات نیروهای یمنی در شمال استان الضالع و جنوب استان «البیضاء» پنج روز است که آغاز شده و روز گذشته (جمعه) سخنگوی ارتش یمن از آزادی ۲۵۰ کیلومتر مربع و ۱۰۰ روستا در سه منطقه استان الضالع خبر داد. یگان موشکی ارتش یمنی نیز با یک فروند موشک پیشرفته «بدر F» که به تازگی رونمایی شده، پایگاه «الحکوله» را هدف قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.