اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سانسور حملات شدید جنگنده‌های آمریکایی به اردوگاه آوارگان در شرق رود فرات/ کشته و زخمی شدن بیش از هزار غیرنظامی با بمب‌های ممنوعه فسفری + نقشه میدانی

  • کد خبر : 19154
  • 14 اسفند 1397 - 12:19
سانسور حملات شدید جنگنده‌های آمریکایی به اردوگاه آوارگان در شرق رود فرات/ کشته و زخمی شدن بیش از هزار غیرنظامی با بمب‌های ممنوعه فسفری + نقشه میدانی

صدها تن از آوارگان موجود در ادروگاه شرق فرات در اثر حمله مستمر جنگنده های ائتلاف و شبه نظامیان دموکراتیک کشته شده اند.  به گزارش اخبار جهادی، حومه شهرک باغور فوقانی در نوار ساحلی شرق رود فرات (جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه) که آخرین پایگاه بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش محسوب می‌شود در ۲ روز گذشته شاهد درگیری‌ها با […]

صدها تن از آوارگان موجود در ادروگاه شرق فرات در اثر حمله مستمر جنگنده های ائتلاف و شبه نظامیان دموکراتیک کشته شده اند.

 به گزارش اخبار جهادی، حومه شهرک باغور فوقانی در نوار ساحلی شرق رود فرات (جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه) که آخرین پایگاه بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش محسوب می‌شود در ۲ روز گذشته شاهد درگیری‌ها با نیروهای شبه نظامی کُرد بوده است.براساس اطلاعات به دست آمده، درگیری‌ها میان شبه نظامیان کُرد و ته مانده‌های داعش در حومه اردوگاه شهرک باغور به صورت پراکنده ادامه دارد اما حملات جنگنده‌های ائتلاف غربی مبارزه با تروریسم خود ساخته به شدت در جریان است.

به گفته منابع میدانی، جنگنده‌های ائتلاف غربی مبارزه با تروریسم خود ساخته داعش در حملات شدید به تروریست‌ها و آوارگان در اردوگاه شهرک باغور فوقانی از بمب‌های ممنوعه (فسفری) استفاده کردند.

یک منبع میدانی از وارد شدن خسارت‌های سنگین مالی و جانی به آوارگان محاصره و به گروگان گرفته شده در اردوگاه شهرک باغور فوقانی خبر داد و افزود: تلفات غیرنظامیان همچنان در رسانه‌های غربی سانسور می‌شود.

بر اساس اعلام منابع میدانی، در ۳۶ ساعت گذشته حمله‌های جنگنده‌های ائتلاف، شبه نظامیان دموکراتیک و توپخانه منجر به کشته شدن حدود هزار تن از اوارگان شده است و صدها تن دیگر زخمی شده اند.

این منبع میدانی با بیان اینکه تنها در یک نوبت از حملات هوایی ائتلاف غربی با بمب‌های ممنوعه حدود ۵۵ خودرو منهدم و ۱۰۰ چادر آوارگان به آتش گرفته شد، گفت: حملات گسترده هوایی منجر به کشته و زخمی شدن ۲۵۵ تن از آوارگان شده است.

به گزارش اخبار جهادی، جنگنده‌های ائتلاف غربی مبارزه با تروریسم خودساخته همچنین چند خودرو و کامیون حامل مواد غذایی، آرد و شیر را که برای آوارگان ارسال شده بود را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

شبه نظامیان کُرد مدعی هستند که جنگنده‌های ائتلاف غربی مخازن سلاح و تجهیزات نظامی بازمانده‌های داعش را در اردوگاه شهرک باغور فوقانی هدف قرار دادند و آوارگان در این حملات آسیب ندیدند.

اما منابع میدانی از کشته و زخمی شدند صدها تن از آوارگان در حملات هوایی ائتلاف غربی خبر داده اند؛ اردوگاه شهرک باغور فوقانی در غرب منطقه «هرسه» واقع شده و از محور جنوبی به رودخانه فرات متصل می‌شود.

به گفته منابع میدانی، درگیری‌های تروریست‌ها و شبه نظامیان کُرد باعث شده آوارگان گرفتار شده برای نجات جان خود در دو بخش مجزا اردوگاه (نزدیکی رود فرات و گذرگاه شبه نظامیان کُرد) مستقر شوند اما این راهبرد هم باعث نشده که از حملات هوایی ائتلاف در امان بمانند.

از بخش جنوبی اردوگاه شهرک باغور خبر می‌رسد، ۷ تن از عناصر تروریستی داعش درصدد بودند از رود فرات عبور کنند و خود را به مناطق غربی (حومه شمالی شهر البوکمال) برسانند که در کمین نیروهای سوری گرفتار شدند و به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.