اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نفس بازمانده‌های داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات به شماره افتاد/ کاهش مناطق تحت اشغال داعش به ۹ کیلومتر مربع+ نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 18727
  • 12 بهمن 1397 - 13:17
نفس بازمانده‌های داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات به شماره افتاد/ کاهش مناطق تحت اشغال داعش به ۹ کیلومتر مربع+ نقشه میدانی و عکس

درگیری بین شبه نظامیان کُرد با تروریست های داعش در محور شرقی رود فرات همچنان ادامه دارد.  به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی نوار ساحلی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه حاکیست٬ عملیات شبه نظامیان کرد با پشتیبانی ائتلاف غربی علیه بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.براساس اطلاعات به دست آمده٬ عناصر […]

درگیری بین شبه نظامیان کُرد با تروریست های داعش در محور شرقی رود فرات همچنان ادامه دارد.

 به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی نوار ساحلی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه حاکیست٬ عملیات شبه نظامیان کرد با پشتیبانی ائتلاف غربی علیه بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.براساس اطلاعات به دست آمده٬ عناصر تروریستی داعش در حومه شمالی و شرقی شهرک المراشده در مقابل حملات شبه نظامیان کرد مقاومت می‌کنند و درگیری‌ها در حومه غربی شهرک شجله بین دو طرف همچنان در جریان است.

به گفته منابع میدانی، شهرک الشجله از اشغال تروریست‌های داعش خارج شده و به تصرف شبه نظامیان کرد درآمده است؛ از محور جنوبی نیز خبر می رسد٬ حملات عناصر تروریستی داعش در حومه شمالی شهرک باغوز فوقانی نتیجه نداده است و آنان از برخی از ساکنان منطقه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

در حال حاضر، مساحت تحت اشغال بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات به حدود ۹ کیلومتر مربع کاهش یافته است و خبرها حاکیست برخی از تروریست‌ها محاصره شده در منطقه اعلام کرده اند که سلاح خود را بر روی زمین می‌گذارند.

به گزارش اخبار جهادی، شماری قابل توجه‌ای از عناصر تروریستی داعش از شبه نظامیان کرد در خواست کرده‌اند که با انتقال آنان از مناطق اشغالی نوار ساحلی شرق رود فرات به مناطق اشغالی شمال سوریه (استان ادلب) موافقت کنند اما تاکنون با پاسخ مثبتی روبه رو نشدند.

همزمان با ادامه درگیری‌ها در معدود مناطق اشغالی نوار ساحلی شرق رود فرات، شما زیادی از ساکنان منطقه برای نجات جان خود به سمت مناطق تحت سیطره شبه نظامیان کرد متواری شده‌اند و گفته شده همزمان گروهی از تروریست‌های داعش که عمدتاً ملیت خارجی دارند خود را تسلیم شبه نظامیان کرد کردند.

براساس آخرین اخبار به دست آمده، عملیات یگان‌های مهندسی شبه نظامیان کرد برای پاکسازی مناطق تازه ازاد شده از تله‌های انفجاری آغاز شده است و از سویی دیگر منابع میدانی اعلام کردند جنگنده‌های ائتلاف همچنان به حملات خود علیه مناطق مسکونی ادامه می‌دهند که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از اهالی شده است.

به گزارش اخبار جهادی، در حال حاضر بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش ٬ شهرک المراشده٬ حومه غربی شهرک الشجله و حومه شمالی شهرک باغوز فوقانی را به همراه مزارع نوار ساحلی شرق رود فرات در اشغال دارند و عملیات شبه نظامیان کرد برای تصرف کامل این مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.