اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان الجوف یمن/ تامین امنیت دروازه شرقی استان‌های صعده و عمران در اولویت نیروهای ارتش و انصارالله یمن + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 18273
  • 09 دی 1397 - 16:55
آخرین تحولات میدانی استان الجوف یمن/ تامین امنیت دروازه شرقی استان‌های صعده و عمران در اولویت نیروهای ارتش و انصارالله یمن + نقشه میدانی و عکس

عملیات نیروهای یمنی در جنوب غرب استان الجوف برای تامین امنیت استان های صعده و عمران ادامه دارد. به گزارش اخبار جهادی، از غرب استان الجوف یمن خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصار الله، حملات گسترده‌ای را علیه نقاط تحت اشغال نیروهای مزدور سعودی در منطقه «المتون» انجام دادند. بر اساس […]

عملیات نیروهای یمنی در جنوب غرب استان الجوف برای تامین امنیت استان های صعده و عمران ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی، از غرب استان الجوف یمن خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصار الله، حملات گسترده‌ای را علیه نقاط تحت اشغال نیروهای مزدور سعودی در منطقه «المتون» انجام دادند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع می‌دانی، حدود ۲۳ تن از نیروهای مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ شماری دیگر از نیروهای مزدور سعودی هم از ترس کشته شدن از این منطقه متواری شدند.

به گفته منابع میدانی، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای مقاومت انصار الله نیز همزمان تجمع نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی را در منطقه «صفر الحنایا» در جنوب غرب استان الجوف هدف قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، ده‌ها تن از نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی در جریان این حملات کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی هم به تجهیزات نظامی آنان وارد آمده است.

یک منبع میدانی از اعزام چندین آمبولانس برای انتقال نیروهای مجروح مزدور و نظامیان سعودی در این محور خبر داد و گفت: عملیات نیروهای یمنی در روزهای گذشته در ارتفاعات و بلندی منطقه «حام» در بخش المتون منجر به کشته و زخمی شدند ده‌ها تن از نیروهای مزدور سعودی شده است.

این منبع میدانی به غنیمت گرفته شدن مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی در این محور توسط نیروهای یمنی اشاره کرد و افزود: دو خودروی نظامی به همراه تجهیزات نظامی قابل توجه در این محور منهدم شد.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از بخش «المتون» در غرب استان الجوف در هفته‌های گذشته از اشغال نیروهای مزدور سعودی خارج شده، گفت: نیروهای یمنی با ادامه عملیات درصدد هستند این بخش را به طور کامل به کنترل در بیاورند.

این منبع میدانی تصریح کرد: بخش «المتون» دروازه ورود به شرق استان‌های صعده و عمران محسوب می‌شود و نیروهای یمنی در تلاش هستند با پاکسازی این منطقه، نفوذ خود را در مناطق مرکزی استان الجوف افزایش دهند.

به گزارش اخبار جهادی، اگر نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصار الله موفق شوند به طور کامل بخش «المتون» را به کنترل درآورند، به ورودی منطقه «الحزم» خواهند رسید؛ این منطقه یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحت اشغال نیروهای مزدور سعودی در استان الجوف است.

در حال حاضر، بیش از ۷۵ درصد از مساحت استان الجوف از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاهالخنجر، المهاشمه و …» در اشغال نیروهای مزدور سعودی است؛ بیشتر مناطق اشغالی استان الجوف بیابانی است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.