اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه به اتاق جلسات تروریست‌ها/ حضور نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه

  • کد خبر : 17707
  • 23 آبان 1397 - 14:24
جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه به اتاق جلسات تروریست‌ها/ حضور نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه

فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما در کاری بزرگ توانسته‌‌ایم از فاصله ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلومتری اتاق جلسات تروریست‌ها را بزنیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه حضور داشت. به گزارش اخبار جهادی، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه دانشجویی کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین که […]

فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما در کاری بزرگ توانسته‌‌ایم از فاصله ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلومتری اتاق جلسات تروریست‌ها را بزنیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه حضور داشت.

به گزارش اخبار جهادی، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه دانشجویی کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین که در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: بی شک امروز یکی از مهمترین وسیله‌‌ها و اقداماتی که می‌‌تواند روحیه معنوی ما را احیا کند بر پایی چنین مجلسی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: باید قدردان شهدا بوده و به وصیت‌‌نامه‌‌های آنها عمل کنیم.

حاجی زاده تصریح کرد: تبیین وظیفه هریک از نخبگان و جوانان که سرمایه اصلی مملکت هستند مهمترین مسئله امروز به شمار می‌‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در دهه اول پیروزی انقلاب، ملت ایران بیشترین فشارها را تحمل کرد چراکه قدرتی که امروز وجود دارد در دهه اول انقلاب وجود نداشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه اول انقلاب شاهد حضور تفاله‌های رژیم طاغوتی بودیم که می‌‌خواستند ایران را ایرانستان کنند از سویی دشمنان در صدد بودند تا ایران را تجزیه و کوچک کنند و اگر با آنها مقابله نمی‌شد ممکن بود این آزادی از میان برود.

وی عنوان کرد: شهدا فرامین و تدابیر امام خمینی (ره) را کاملاً اطاعت کرده و توانستند انقلاب و جنگ تحمیلی را به پیروزی برسانند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نسل اول انقلاب دشمنی دشمنان را شناختند، راه را فهمیدند، به فرمان امام عمل کرده و از موانع عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه نسل‌‌های بعدی انقلاب نیز باید به این سطح از شناخت دشمن برسند، گفت: این شناخت یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه ایران قدرت اول منطقه است، خاطرنشان کرد: ایران توانسته است با گسترش علم و فناوری سبدی از انواع موشک‌‌ها را در اختیار داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه پهپادها حتی از قدرت‌‌های اول جهان نیز جلوتریم و فاصله بسیار زیادی با آنها داریم.

وی عنوان کرد: جوانان ایرانی با ایده‌‌های ناب خود ایران را در زمینه رادارها و سلاح‌‌های موشکی و پهپاد به اوج قدرت رسانده است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: فکر جهادی و انقلابی روی تسلیحات پیاده سازی شده چراکه تمام تسلیحاتی که در اختیار داریم تماماً ساخت دست دانشمندان ایرانی است.

 وی با بیان این‌که کار موشکی ثمره ۳۴ سال کار شبانه‌‌روزی است ادامه داد: اگر حتی اجزای این موشک‌‌ها خارجی بود قطعاً دشمنان جلوی ساخت و پیشرفت این موشک‌‌ها را می‌‌گرفتند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی به مراتب ساده‌تر از جنگ سخت است، عنوان کرد: همبستگی و اتحاد با دولت ما را در جنگ اقتصادی پیروز می‌کند.

وی با بیان اینکه همانطور که در دوران جنگ با یک دلی، متجاوز تا دندان مسلح را از مرزهای خود عقب راندیم، تصریح کرد: امروز نیز لازم است با همدلی جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانیم.

وی ادامه داد: در زمان جنگ فرمانده‌‌هان ما افراد خاکی و فروتنی بودند که  با خدمت خالصانه به فرماندهی مشغول بودند این در حالی است که امروز برخی از مسؤولان تنها به دنبال کسب مال دنیا و ظواهر دنیایی هستند.

حاجی زاده با بیان اینکه کشور ما سیاست زده شده و عده‌ای در داخل نیز به این سیاست زدگی کمک می‌‌کنند، گفت: عده‌ای در داخل جنگ روانی راه می‌‌اندازند این در حالی است که ما باید دنبال کسانی باشیم که به واقع خادم مردم باشند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌‌ها همیشه در نشان دادن قدرت خود غلو می‌‌کنند این در حالی است که حتی در رابطه با ذخایر نفتی نیز دروغ می‌‌گویند.

وی با اشاره به‌اینکه یک هواپیمای نقطه زن ایرانی می‌‌تواند در بالای منطقه بایستد و یک گروهک تروریستی و چریکی را از فاصله دو کیلومتری بزند کار کوچکی نیست، گفت: ما در کاری بزرگتر توانسته‌‌ایم از فاصله ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلومتری اتاق جلسات آنها را بزنیم.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: تروریست‌‌ها در یک قلعه حضور داشتند این درحالی است که ما دو اتاق از اتاق‌‌های جلسات این قلعه را بدون اینکه مابقی اتاق‌‌ها تخریب شود، مورد اصابت موشک قرار دادیم.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این اتاق جلسات حضور داشت، گفت: این عملیات‌‌ها اوج قدرت ایران را به نمایش می‌‌گذارد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.