اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیازی نیست اروپا درباره مسائل دفاعی به ما مشاوره دهد/ راه حل مشکلات کشور مقابله با نفوذی‌هاست

  • کد خبر : 16517
  • 14 شهریور 1397 - 11:04
نیازی نیست اروپا درباره مسائل دفاعی به ما مشاوره دهد/ راه حل مشکلات کشور مقابله با نفوذی‌هاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیاست‌های کشور را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد.  به گزارش اخبار جهادی،سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید در پاسخ به سوالی در مورد رفتار اروپا در قبال کشورمان گفت: هیچ […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیاست‌های کشور را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد.

 به گزارش اخبار جهادی،سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید در پاسخ به سوالی در مورد رفتار اروپا در قبال کشورمان گفت: هیچ دولت بیگانه‌ای حق ندارد به ما «باید و نباید» بگوید.

وی تصریح کرد: ما روی پای خودمان ایستاده‌ایم و سیاست‌های ما را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد، زیرا مسیر ما کاملاً مشخص است و بهتر است آنها هم کاملاً کوتاه بیایند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد بازگشت دوباره تحریم‌ها گفت: تحریم های دشمنان چهل سال است که برقرار است، البته شدت و ضعف داشته است.

وی تصریح کرد: می‌پذیریم که تحریم‌ها اخیراً شدت داشته و مردم تحت فشار هستند، ولی این را باید بدانیم که در مقابل دشمن بایستیم، دشمن به کمتر از اضمحلال انقلاب راضی نیست.

غیب‌پرور گفت: ما باید در داخل کشور به خودمان بیاییم؛ مشکلات کشور راه حل دارد و نباید بگذاریم روی هم انباشته شوند.

وی افزود: راه حل مشکلات کشور، اعتماد به نیروهای انقلاب و اقدامات جهادی، انقلابی و جلوگیری از نفوذی‌هاست.

غیب‌پرور در پاسخ به سوالی درباره دخالت نهادهای انقلابی در کار دولت گفت: اگر این را نگویند ما به خودمان شک می‌کنیم؛ با این حرف‌ها ما یقین می‌کنیم مسیرمان درست است؛ وقتی می‌گوییم بسیج برای حل مشکلات طرح دارد، ادعا نیست، ما در بخش‌های مختلف طرح داریم، بیایند بشنوند و اگر نخواستند نپذیرند.

وی عنوان کرد: ما بسیج هستیم و وظیفه پاسداری از انقلاب را داریم و دخالت در کار دولت معنایی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه  آیا امکان جنگ وجود دارد؟ گفت: وقتی مقام معظم رهبری می‌گویند احتمال جنگ وجود ندارد، یک پشتوانه قوی پشت سخنان ایشان است؛ به دلایل مختلف جنگ نخواهد شد و محال است، آمریکا هم دنبال جنگ نیست و اگر حرف آن را می‌زند،‌ بلوف می‌زند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.