اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 16501
  • 13 شهریور 1397 - 22:53
جزئیات حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه + نقشه میدانی و تصاویر

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، مواضع نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار دادند. به گزارش اخبار جهادی، ساعتی قبل جنگنده های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی کشور لبنان، مواضع نیروهای ارتش سوریه را در استان های حماه و طرطوس با حملات موشکی هدف قرار دادند. یک منبع میدانی به جزئیات تجاوز […]

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، مواضع نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، ساعتی قبل جنگنده های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی کشور لبنان، مواضع نیروهای ارتش سوریه را در استان های حماه و طرطوس با حملات موشکی هدف قرار دادند.
یک منبع میدانی به جزئیات تجاوز و حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اشاره کرد و گفت: جنگنده های رژیم صهیونیستی از آسمان مناطق شمالی لبنان به منطقه «بانیاس» در استان طرطوس و حومه منطقه «وادی العیون» در غرب استان حماه موشک شلیک کردند.

این منبع میدانی با بیان این که حملات در غرب استان حماه در حومه مرکز راهبردی تحقیقات «مصیاف» صورت گرفت، افزود: پدافند هوایی ارتش سوریه به سرعت وارد عمل شد و تعدادی از موشک های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرد.
وی تصریح کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی از آسمان شمال لبنان ۷ موشک به سمت مناطق «وادی العیون و بانیاس» شلیک کردند اما پدافند هوایی ارتش موفق به رهگیری و انهدام ۵ موشک شد.
این منبع میدانی با بیان این که لاشه تعدادی از موشک های ساقط شده در حومه شهرک «الناصره» و روستای «ضهر القصیر» در غرب استان حمص مشاهده شده است، گفت: به نظر می رسد جنگنده های F۱۶ رژیم صهیونیستی در این عملیات حضور داشتند.
براساس اطلاعات به دست آمده، در نتیجه حملات موشکی به منطقه وادی العیون یک تن از نیروهای ارتش سوریه شهید و حدود ۴ تن دیگر زخمی شدند؛ به گفته منابع میدانی در حمله موشکی به منطقه بانیاس استان طرطوس هم حدود ۸ تن از نظامیان ارتش سوریه زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، مرکز تحقیقات علمی (پایگاه الدیسنه) و انبار تجهیزات نظامی در حدفاصل منطقه مصایف تا وادی العیون در غرب استان حماه و کارگاه های وزارت دفاع سوریه در منطقه بانیاس و روستای حرف بنمره در استان طرطوس هدف اصلی جنگنده های رژیم صهیونیستی در این حملات بوده است.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.