اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قدرت‌نمایی « الصماد ۲» برای شاهزاده‌های سعودی در آسمان ریاض/ روایتی از ۷ عملیات پهپادهای انصارالله علیه نیروهای متجاوز در ۲۰ روز گذشته + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15872
  • 05 مرداد 1397 - 12:06
قدرت‌نمایی « الصماد ۲» برای شاهزاده‌های سعودی در آسمان ریاض/ روایتی از ۷ عملیات پهپادهای انصارالله علیه نیروهای متجاوز در ۲۰ روز گذشته + نقشه میدانی

پهپادهای یمنی در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند. به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای جنبش مقاومت انصارالله یمن در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی […]

پهپادهای یمنی در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای جنبش مقاومت انصارالله یمن در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

در ادامه، جزئیات عملیات های هفت گانه پهپادهای انصارالله را علیه نیروهای شورشی و ائتلاف می خوانید:

۱- چهاردهم تیرماه: نخستین عملیات پهپادهای انصارالله به شمار می آید که تجمع فرماندهان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی را در پایگاه نظامی «البریقه» در استان عدن در جنوب یمن هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی در این حمله پهپادی، شماری از فرماندهان ائتلاف به همراه نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند.

۲- هفدهم تیرماه: دومین حمله پهپادی انصارالله محسوب می شود که این بار مواضع نیروهای ائتلاف را در نوار ساحلی استان الحدیده در غرب یمن هدف قرار دادند؛ در این حمله سیستم پیشرفته ارتباطی ائتلاف در خط ساحلی غرب استان الحدیده هدف قرار گرفته شد و خسارت سنگینی را برجای گذاشت.

۳-بیست و سوم تیرماه: در این حمله پهپادی، تجمع نیروهای شورشی وابسته به امارات و سعودی به همراه مستشاران ائتلاف در مناطق ساحلی استان الحدیده هدف قرار گرفته شد؛ در این حمله دهها تن از نیروهای شورشی و ائتلاف کشته و زخمی شدند.

۴- بیست و چهارم تیرماه : پهپادی های انصارالله در این حمله موفق شدند پایگاه و مقر نیروهای شورشی را در استان «الجوف» هدف قرار دهند و علاوه بر خسارت های سنگین منجر به هلاکت دهها تن از نیروهای شورشی شد.

استان الجوف در شرق استان الصعده و هم مرز با عربستان واقع شده و نیروهای شورشی در این محور توسط رژیم آل سعود تامین مالی و تجهیزاتی می شوند؛ شماری از نیروهای نظامی آل سعود هم در استان الجوف حضور دارند.

۵- بیست و ششم تیرماه: در این عملیات ویژه و منحصر به فرد، پهپاد برد بلند «صماد ۲» توانست از حریم هوایی عربستان عبور کند و خود را به شهر ریاض پایتخت رژیم آل سعود برساند و آرامکو را به عنوان بزرگترین شرکت نفتی این رژیم هدف قرار دهد؛ در نتیجه این حملات خسارت های زیادی به مخازن نفتی این شرکت وارد شد.

۶ -بیست و هفتم تیرماه: در این حمله گسترده پهپادی، مقر تجمع فرماندهان نیروهای شورشی در استان مارب هدف قرر گرفت؛ در این حمله دقیق شماری از فرماندهان کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به مقر آنان وارد آمد.

۷- پهپادهای انصارالله مرکز تجمع فرماندهان رژیم امارات و نیروهای شورشی را در پایگاه نظامی «عنبر» در شمال شهر «یختل» در غرب استان تعز هدف قرار دادند؛ در این حملات پهپادی، خسارت های زیادی به این پایگاه نظامی وارد آمد و شماری از فرماندهان و نیروهای شورشی به هلاکت رسیدند.

مناطق مورد حمله پهپادهای انصارالله
به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان انصارالله در عملیات های هفت گانه خود علاوه بر استفاده از پهپاد بُرد بلند «الصماد ۲» از پهپادهای بُرد متوسط و کوتاه «قاصف و راصد» هم علیه نیروهای شورشی و ائتلاف بهره بردند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.