اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

واکنش انتقام‌جویانه مقاومت غزه به حملات رژیم صهیونیستی؛ به صدادرآمدن آژیر خطر و هراس شهرک‌‌نشینان

  • کد خبر : 15547
  • 23 تیر 1397 - 18:56
واکنش انتقام‌جویانه مقاومت غزه به حملات رژیم صهیونیستی؛ به صدادرآمدن آژیر خطر و هراس شهرک‌‌نشینان

نیروهای مقاومت از دیشب ۷۰ خمپاره به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که تنها ۱۲ فروند از آنها رهگیری شده است. به گزارش اخبار جهادی، بعد از حملات هوایی دیشب و ظهر امروز رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف نوار غزه، حملات انتقام جویانه نیروهای مقاومت فلسطینی از ساعتی پیش شدت گرفته است. در همین رابطه رسانه‌های […]

نیروهای مقاومت از دیشب ۷۰ خمپاره به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که تنها ۱۲ فروند از آنها رهگیری شده است.

به گزارش اخبار جهادی، بعد از حملات هوایی دیشب و ظهر امروز رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف نوار غزه، حملات انتقام جویانه نیروهای مقاومت فلسطینی از ساعتی پیش شدت گرفته است. در همین رابطه رسانه‌های دشمن صهیونیستی اعلام کردند که از دیشب بالغ بر ۷۰ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است که تنها ۱۲ فروند از این موشک ها توسط سامانه‌های ضد موشکی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی رهگیری شده است.

در همین رابطه بار دیگر از ساعاتی پیش صدای آژیر خطر در مناطق مختلف شرق شهر غزه نظیر کفار عزه و کفار سعد به گوش می رسد.

همچنین صدای انفجارهای مختلف در منطقه شرق غزه به گوش می‌رسد که در نتیجه انفجارهای مربوط به گنبد آهنین است.

علاوه بر اینها تیراندازی‌هایی از سمت نوار غزه به سمت نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی صورت گرفته است که البته در نتیجه این تیراندازی‌ها از صهیونیست‌ها کسی کشته یا زخمی نشده است.

همچنین رژیم صهیونیستی بار دیگر یکی از مناطق شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ظهر امروز پایگاه «صلاح‌الدین» متعلق به مقاومت در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

دقایقی از اعلام این خبر نگذشته بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در شهرک‌های مجاور غزه خبر دادند و اعلام کردند مقاومت فلسطین چندین راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

نیروهای مقاومت با گلوله باران شهرک های اطراف غزه به حملات هوایی رژیم صهیونیستی پاسخ دادند و رژیم صهیونیستی به همین دلیل از شهرک نشینان خواستند نزدیک پناهگاه باقی بمانند.

صهیونیست‌ها نیز ۱۶ پایگاه مقاومت فلسطین را از بامداد تا کنون هدف قرار داده اند.

رژیم صهیونیستی امروز صبح نیز دو بار متوالی پایگاه وابسته به گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در شرق «بریج» و دو پایگاه دیگر این نیروها در شمال نوار غزه حمله کرد و علاوه بر آن یک تونل حماس نیز هدف قرار گرفت.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این حملات چندین موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده حملات مذکور را در تلافی مجروح شدن یکی از افسرانش در مرز نوار غزه و طی راهپیمایی‌های بازگشت، به علاوه فرستادن بالون‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها انجام داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، تل‌آویو تصمیم به ادامه حملات به نوار غزه گرفته و این حملات همزمان با تلاش ها برای رسیدن به آرامش در مرز نوار غزه ادامه پیدا می‌کند.

راهپیمایی‌های بازگشت از ۳۰ مارس(۱۰ فروردین) در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده و هنوز ادامه دارد، تعداد شهدا در این تظاهرات به ۱۳۹ و تعداد مجروحان به بیش از ۱۵ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.