اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در جنوب شرق استان درعا در آستانه آزادی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15378
  • 14 تیر 1397 - 11:24
آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در جنوب شرق استان درعا در آستانه آزادی + نقشه میدانی

از مناطق مصالحه شده در استان درعا خبر می رسد، برخی گروه های تروریستی کارشکنی را در دستور کار قرار داده اند به گزارش اخبار جهادی،جدیدترین خبرها از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش در محورهای مختلف استان درعا ادامه دارد و یگان های توپخانه، موشکی و هوایی به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند. یک […]

از مناطق مصالحه شده در استان درعا خبر می رسد، برخی گروه های تروریستی کارشکنی را در دستور کار قرار داده اند

به گزارش اخبار جهادی،جدیدترین خبرها از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش در محورهای مختلف استان درعا ادامه دارد و یگان های توپخانه، موشکی و هوایی به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند.

یک منبع میدانی به آخرین تحولات میدانی در استان درعا اشاره کرد و گفت: یگان های ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در مناطق شرقی، جنوبی و مرکزی استان درعا نشانه گرفته اند و در هم کوبیدند.

این منبع میدانی از آمادگی گروهی از عناصر تروریستی در جنوب شرق استان درعا برای تسلیم شدن خبر داد و افزود: برخی از گروه های تروریستی در شهرک راهبردی «بصری الشام» موافقت خود را برای خروج از این شهرک اعلام کردند.

وی با بیان این که شهرک «بصری الحریر» مهم ترین پایگاه تروریست ها در جنوب شرق استان درعا است، گفت: این شهرک  از جنوب به کشور اردن متصل می شود و همین مسئله اهمیت را چند برابر کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، گروه های تروریستی باید قبل از خروج از شهرک «بصری الشام» سلاح های خود را تحویل نیروهای ارتش سوریه دهند و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تجهیزات سنگین نظامی آنان از چند محور در حال تحویل به نیروهای سوری هستند.

اما از مناطق مصالحه شده در استان درعا خبر می رسد، برخی گروه های تروریستی کارشکنی را در دستور کار قرار داده اند و در حال نقض توافق به دست آمده با نیروهای ارتش سوریه هستند.

رفتار غیر عادی تروریست ها پس از توافق و مصالحه برای خروج از مناطق اشغالی باعث شده فرمانده هان میدانی ارتش سوریه  عملیات آزادسازی را دوباره در دستور کار قرار دهند و نیروهای خود را به حالت آماده باش در بیاورند.

با نقض توافق توسط گروه های تروریستی، یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند؛ در حال حاضر، مواضع تروریست ها در شهرک «صیدا» هدف قرار گرفته و نیروهای سوری درصدد هستند از طریق منطقه «کحیل» وارد این شهرک شوند.

به گزارش اخبار جهادی، با پاکسازی های صورت گرفته در مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب استان درعا مجموع مناطق تحت کنترل دولت از ۴۵ درصد به ۶۵ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.