اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش امارات در غرب یمن کشته شد

  • کد خبر : 15133
  • 28 خرداد 1397 - 10:50
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش امارات در غرب یمن کشته شد

منابع یمنی گفتند، جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش امارات و گروهی از افسران بلندپایه این کشور که دو روز پیش به غرب یمن رفته بودند، در جبهه ساحل غربی کشته شده‌اند. به گزارش اخبار جهادی،شبکه خبری العالم امروز دوشنبه از کشته شدن سرلشگر ستاد مهندس «عیسی سیف بن عبلان المزروعی» در درگیری‌های جبهه ساحل غربی یمن در […]

منابع یمنی گفتند، جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش امارات و گروهی از افسران بلندپایه این کشور که دو روز پیش به غرب یمن رفته بودند، در جبهه ساحل غربی کشته شده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی،شبکه خبری العالم امروز دوشنبه از کشته شدن سرلشگر ستاد مهندس «عیسی سیف بن عبلان المزروعی» در درگیری‌های جبهه ساحل غربی یمن در استان الحدیده خبر داد.

العالم به نقل از «علی قشر» قائم‌مقام استانداری الحدیده و رئیس شورای همبستگی عشایری یمن نوشت که در درگیری‌هایی که روز شنبه و یکشنبه در جبهه ساحل غربی (الحدیده) در جریان بود، ۴۳ نفر کشته شده‌اند که جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش امارات و گروهی از افسران بلندپایه یمنی در میان کشته شدگان هستند.

به گفته این مقام یمنی، کشته‌های ائتلاف سعودی در چند روز گذشته، به ۲۵۳ نفر رسیده است. چهارشنبه هفته گذشته نیز امارات کشته شدن نظامیان خود را تایید و فقط به مرگ چهار نفر اذعان کرد.

روزنامه البیان امارات، دو روز گذشته در خبری اعلام کرده بود که سرلشگر عیسی المزروعی جانشین رئیس ستاد مشترک و شماری از افسران بلندپایه نیروهای مسلح یمن برای سرکشی به نیروهای اماراتی به ساحل غربی یمن رفته‌اند.

حمله ائتلاف عربستان و امارات به ساحل غربی یمن از اوایل دهه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و با آنکه چند عملیات تاکنون آغاز کرده‌اند، هنوز موفق به اشغال الحدیده نشده‌اند. جدیدترین عملیات با نام «پیروزی طلایی» چهارشنبه ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) آغاز شد و هدف آن اشغال فرودگاه الحدیده در جنوب شهر بود، اما نیروهای وابسته به ائتلاف بسختی شکست خوردند و در سه منطقه در جنوب الحدیده محاصره شدند و دهها کشته و زخمی دادند.

انتهای پیام/

منبع:العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مقاله شما بسیار خوب است
    سایت شما زیبا است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.