اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آمریکا منتظر عواقب حمله‌اش به سوریه باشد/ دست جبهه مقاومت برای پاسخ به این اقدامات آمریکا و متحدانش بازتر شد

  • کد خبر : 14344
  • 25 فروردین 1397 - 10:46
آمریکا منتظر عواقب حمله‌اش به سوریه باشد/ دست جبهه مقاومت برای پاسخ به این اقدامات آمریکا و متحدانش بازتر شد

سردار یدالله جوانی با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برایش بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند. به گزارش اخبار جهادی،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه […]

سردار یدالله جوانی با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برایش بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند.

به گزارش اخبار جهادی،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار داشت: اقدام آمریکا و کشورهای انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه یک تجاوز آشکار است و مشروعیت ندارد. خصوصاً در شرایطی که قرار بود کمیته حقیقت‌یاب ادعای آمریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بررسی کند و دمشق نیز زمینه را فراهم کرده بود.

وی افزود: خود این مسأله نشان می‌دهد آمریکایی‌ها ادعای دروغین داشته و می‌خواستند این موضوع را بهانه‌ای برای حمله کنند و نگران بودند که نتیجه گزارش کمیته حقیقت‌یاب برخلاف خواسته آنها باشد و این امکان را از دست بدهند.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: اما آمریکایی‌ها تصورشان این است با این نوع اقدامات می‌توانند شرایط میدانی را در سوریه تغییر دهند که قطعاً این اتفاق نخواهد افتاد.

سردار جوانی گفت: آمریکایی‌ها به شکل‌های مختلف در طول سال‌های گذشته با همراه صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها از تروریست‌ها حمایت کردند و نتیجه این شد که تروریست‌ها دچار شکست راهبردی شدند و این شکست راهبردی تروریست‌ها به منزله شکست راهبردی حامیان آنهاست و این ورود مستقیم در حمله هوایی و موشکی آمریکا به سوریه قطعاً نمی‌تواند آن شکست‌ها را جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: با این حمله روندها تغییر نمی‌کند اما اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد و این وضعیت پیچیده قطعاً به ضرر آمریکا خواهد بود، آمریکا مسئول عواقب بعدی اتفاقات آتی منطقه هستند و آن اتفاقات قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: آمریکا باید این درس را از اقدامات مداخله‌جویانه خود گرفته باشد که دورانش در منطقه غرب آسیا به پایان رسیده و همان‌طور که رئیس جمهور آمریکا تصریح کرده که در طی ۱۷ سال گذشته ۷ تریلیون دلار هزینه کرده‌اند و چیزی عایدشان نشده قطعاً هزینه‌های بیشتر نیز فقط خسارت‌های آمریکا را بیشتر می‌کند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها فکر کرده‌اند با پول‌های آل‌سعود می‌توانند خسارت‌هایشان را کمتر کنند و به اقدامات مداخله‌جویانه ادامه دهند قطعاً اشتباه می‌کنند و این نوع اقدامات آمریکا زمینه‌ها را برای خسارت بیشتر به آمریکا در آینده فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت، گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه این جبهه تقویت خواهد شد و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برای او بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: تجربه تاریخی چندین سال گذشته ثابت کرده هر نوع اقدام مداخله‌جویانه و تجاوزکارانه و رفتار نظامی از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها و حتی جنگ‌های نیابتی مثل گروهک‌های تکفیری و تروریست‌ها که با هدف تضعیف جبهه مقاومت بوده نتیجه‌اش به تقویت جبهه مقاومت تبدیل شده است.

سردار جوانی گفت: اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند این نوع اقدامات نتیجه‌اش تضعیف جبهه مقاومت می‌شود اشتباه می‌کنند و همین نشان می‌دهد که آنها دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و این رفتارشان از سر استیصال است نه موضع فعال.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها با این حمله قطعاً به خواسته خود نمی‌رسند زیرا شرایط منطقه شرایط خاصی است و تحولات به میل آنها رقم نمی‌خورد و هر اقدامی هم انجام دهند روند پرشتاب تحولات را به ضرر آنها خواهد کرد.

معاون سیاسی سپاه  گفت: هر نوع اقدام تجاوزکارانه آمریکایی‌ها در جهان به ویژه در خاورمیانه افول بیشتر قدرت آمریکا را به دنبال دارد و آمریکایی‌ها باید بدانند دوران نظامی‌گری و اقدامات مداخله‌جویانه نظامی به سرزمین‌های اسلامی گذشته است و نتیجه عکس می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.