اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تحولات امنیتی عراق| حمله انتحاری به زوار کاظمین خنثی شد + عکس

  • کد خبر : 14300
  • 22 فروردین 1397 - 20:51
تحولات امنیتی عراق| حمله انتحاری به زوار کاظمین خنثی شد + عکس

نیروهای امنیتی عراق با هلاکت دو عامل انتحاری، نقشه آن‌ها برای هدف قرار دادن زوار امام موسی کاظم علیه‌السلام را ناکام گذاشتند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از السومریه نیوز، “جلیل الربیعی” فرمانده عملیات بغداد امروز چهارشنبه گفت که با تکیه بر اطلاعات دقیق به دست آمده از دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارت سازمان اطلاعات فرماندهی […]

نیروهای امنیتی عراق با هلاکت دو عامل انتحاری، نقشه آن‌ها برای هدف قرار دادن زوار امام موسی کاظم علیه‌السلام را ناکام گذاشتند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از السومریه نیوز، “جلیل الربیعی” فرمانده عملیات بغداد امروز چهارشنبه گفت که با تکیه بر اطلاعات دقیق به دست آمده از دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارت سازمان اطلاعات فرماندهی عملیات بغداد، کمینی در منطقه الخضره در الطارمیه واقع در شمال بغداد برای شکار دو عامل انتحاری که جلیقه انفجاری بر تن داشتند، نصب شد.

وی افزود: نیروهای سازمان اطلاعات عملیات بغداد به محض نزدیک شدن این دو عامل انتحاری به منزلی که کمین در آن نصب شده بود، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که در پی این تیراندازی این دو تروریست به هلاکت رسیدند.

این فرمانده عراقی گفت که این دو عامل انتحاری قصد هدف قرار دادن زوار امام موسی کاظم علیه السلام را داشتند.

دستگاه‌های امنیتی عراق هر ساله برای برگزاری امن مراسم شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام طرحی امنیتی اجرا می‌کنند.

در همین رابطه “شیخ عدی الکاظمی” معاون دبیرکل آستان مقدس کاظمین روز گذشته اظهار داشت: امسال مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حالی برگزار می‌شود که به دلیل ثبات اوضاع امنیتی، اجرای طرح امنیتی ویژه برگزاری این مراسم از طریق هماهنگی با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط، آسان بود.

وی از وجود هماهنگی عالی بین هیئت نیروهای داوطلب مردمی برای برگزاری موفق مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در زمینه‌های حمل و نقل، لجستیکی، و فرهنگی خبر داد.

پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۰ میلیون نفر امسال برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم علیه‌اسلام، به کاظمین مشرف شوند.

دستگیری مسئول “دفتر عشایر” داعش در جنوب موصل

“سعد معن” سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که نیروهای پلیس منطقه “حمام العلیل” در نینوا، یکی از سرکرده‌های داعش را که مسئولیت دفتر عشایر گروه تروریستی داعش را بر عهده داشت، در جنوب موصل و الحضر دستگیر کردند.

عملیات امنیتی نیروهای عراقی در شرق الانبار تا کمربند بغداد

“کریم الخاقانی” فرمانده عملیات شرق الانبار در الحشد الشعبی عراق گفت که با همکاری نیروهای ارتش عراق، عملیاتی پیش‌دستانه علیه تروریسم در مناطق شرق الانبار از شهرستان الکرمه تا کمربند بغداد آغاز کردند.

وی افزود: هدف از این عملیات برقراری امنیت مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در بغداد است.

این فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق از دستگیری چند نفر از عناصر تحت پیگرد، کشف چندین بمب و مین  و خمپاره موشکی خبر داد.

دستگیری دو تروریست در استان‌های واسط و دیالی

نیروهای عراقی با انجام عملیات کمینی محکم موفق شدند دو تروریست داعشی را در استان‌های واسط و دیالی دستگیر کنند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.