اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قسام: در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی بیکار نخواهیم نشست

  • کد خبر : 14131
  • 06 فروردین 1397 - 14:25
قسام: در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی بیکار نخواهیم نشست

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد. به گزارش اخبار جهادی، ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول هر گونه تشدید تجاوزات علیه غزه است و ما در برابر هیچ گونه […]

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش اخبار جهادی، ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول هر گونه تشدید تجاوزات علیه غزه است و ما در برابر هیچ گونه تجاوزی دست بسته نخواهیم ماند.

وی افزود: یکشنبه شب گذشته هیچ گونه موشکی از سمت باریکه غزه شلیک نشده است و سامانه گنبد آهنین به اشتباه به سمت تیراندازی های صورت گرفته در جریان مانورهای گردان های قسام، شلیک کرده است.

ابوعبیده تاکید کرد که دشمن دروغ می گوید و دچار سر در گمی شده است.

پایگاه صهیونیستی “۰۴۰۴” رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که نظامیان ارتش صهیونیستی سطح آمادگی خود در تمامی شهرک های اطراف غزه را افزایش داده است و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی هم از ساکنان شهرک “شاعر هنیگو” خواسته است در نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، توپخانه ارتش صهیونیستی در آخرین ساعات شامگاه دیروز یکشنبه شمال باریکه غزه را گلوله باران کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که سامانه ضد موشکی “گنبد آهنین” رژیم صهیونیستی چندین موشک ضد موشک را به بهانه شلیک تعدادی راکت از باریکه غزه، به آسمان شلیک کرد، اما بعدا مشخص شد که این سامانه به اشتباه و در واکنش به شلیک چند منور در غزه عمل کرده است.

توپخانه ارتش صهیونیستی دو گلوله توپ جنگی به سمت یک برج دیده بانی مقاومت در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کرد و ۵ گلوله دیگر نیز به سمت نقطه ای دیگر و یک گلوله توپ جنگی هم به سمت یک پایگاه میدانی در این شهرک شلیک شد، اما هنوز از خسارت های جانی و مادی احتمالی خبری گزارش نشده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سامانه گنبد آهنین به شلیک چندین موشک و راکت از غزه واکنش نشان داده است.

اما منابع محلی تاکید کردند که هیچ موشکی از سوی مقاومت در شمال غزه شلیک نشده است و صرفا یک سری تیراندازی ها از سوی سامانه پدافند هوایی در جریان مانورهای گردان های قسام در شمال باریکه غزه صورت گرفته است و به نظر می رسد که سامانه گنبد آهنین به اشتباه چندین موشک به سمت این اهداف شلیک کرده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.