اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکار بزرگ نیروهای جبهه مقاومت در غوطه شرقی دمشق/ هلاکت فرمانده ارشد تیپ سوم گروه تروریستی «جیش الاسلام» در شهرک دوما + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13856
  • 21 بهمن 1396 - 9:42
شکار بزرگ نیروهای جبهه مقاومت در غوطه شرقی دمشق/ هلاکت فرمانده ارشد تیپ سوم گروه تروریستی «جیش الاسلام» در شهرک دوما + نقشه میدانی

در جریان عملیات دقیق جنگنده‌های سوری، حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام از جمله یک فرمانده ارشد، کشته و زخمی شدند. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ویژه جبهه مقاومت امروز در دو عملیات سنگین محرمانه که در مناطق تحت اشغال تروریست ها در غوطه شرقی دمشق انجام شد، اطلاعات مهمی را کسب کردند و در اختیار نیروهای هوایی ارتش […]

در جریان عملیات دقیق جنگنده‌های سوری، حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام از جمله یک فرمانده ارشد، کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ویژه جبهه مقاومت امروز در دو عملیات سنگین محرمانه که در مناطق تحت اشغال تروریست ها در غوطه شرقی دمشق انجام شد، اطلاعات مهمی را کسب کردند و در اختیار نیروهای هوایی ارتش سوریه قرار دادند.

در عملیات نخست، نیروهای ویژه جبهه مقاومت در منطقه جسرین توانستند کاروانی از تروریست های «فیلق الرحمن» را شناسایی کنند و به سرعت اطلاعات را در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دهند.

جنگنده های سوری هم در عملیات دقیق کاروان تروریست ها را هدف قرار دادند؛ براساس اعلام منابع میدانی، ۷ خودروی نظامی در این عملیات منهدم شد و ۴۰ تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند. در این عملیات مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی منهدم شد.

منطقه جسرین در جنوب شرق شهرک عربین در غوطه شرقی دمشق قرار دارد. تروریست ها درصدد بودند این کاروان نظامی را برای همرزمان خود در جنوب شهرک حرستا و شمال شهرک عربین ارسال کنند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات دوم نیروهای ویژه جبهه مقاومت در شهرک دوما، مرکز تجمع تروریست ها در غوطه شرقی دمشق انجام شد و تروریست های جیش الاسلام خسارت سنگینی را در این محور متحمل شدند.

در جریان عملیات دقیق جنگنده های سوری در این محور، حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام کشته و زخمی شدند؛ « نور عبد الجلیل»، فرمانده ارشد تیپ سوم گروه تروریستی جیش الاسلام در این عملیات به هلاکت رسید. وی فرماندهی ارشد گروه تروریستی جیش الاسلام را در منطقه «حوش الظواهره» در غوطه شرقی دمشق برعهده داشت.

از جنوب شهرک حرستا هم خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه با حملات گسترده علیه تروریست های «جبهه النصره، فیلق الرحمن و…» توانستند اداره ثبت احوال را به کنترل خود در بیاورند. تمامی تونل های حفر شده تروریست ها در حومه این اداره هم منهدم شد.

در جریان درگیری های برای بازپس گیری اداره ثبت احوال و شرکت های حومه، ۴۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ مسجد «عبدالرحمن به عوف» هم در این محور توسط نیروهای سوری باز پس گرفته شد. این مسجد به مهم ترین پایگاه و اتاق عملیات تروریست ها در این محور تبدیل شده بود.

با پاکسازی های صورت گرفته در این محور، بخش هایی از مسیرهای ارتباطی داخل شهرک حرستااز اشغال عناصر تروریستی خارج شد و امنیت ورودی های منطقه کوچک «سیرونیکس» در حومه شمالی اداره مرکبات تامین شد.

به گزارش مشرق، حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به مناطق مرکزی شهر دمشق از جمله محله «ضاحیه الاسد، القابون، جرمانا، المزه، المالکی، العباسیین، باب توما»، ادامه دارد. دهها تن از شهروندان در جریان این حملات کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.