اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۴۵۰ متر تا شکست محاصره نیروهای ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 13498
  • 17 دی 1396 - 17:49
۴۵۰ متر تا شکست محاصره نیروهای ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین تحولات میدانی از صبح امروز عملیات را علیه عناصر تروریستی در حومه شرقی ساختمان استانداری ادامه دادند و توانستند ۱۵ مجتمع مسکونی را در شمال مسجد «ابوبکر» بازپس بگیرند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از حومه شرقی دمشق حاکیست، درگیری های سنگین مانند روزهای گذشته همچنان در جریان است و […]

نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین تحولات میدانی از صبح امروز عملیات را علیه عناصر تروریستی در حومه شرقی ساختمان استانداری ادامه دادند و توانستند ۱۵ مجتمع مسکونی را در شمال مسجد «ابوبکر» بازپس بگیرند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از حومه شرقی دمشق حاکیست، درگیری های سنگین مانند روزهای گذشته همچنان در جریان است و نیروهای ارتش سوریه در تلاش هستند مناطق اشغال شده را در حومه شهرک حرستا دوباره به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین تحولات میدانی از صبح امروز عملیات را علیه عناصر تروریستی در حومه شرقی ساختمان استانداری ادامه دادند و توانستند ۱۵ مجتمع مسکونی را در شمال مسجد «ابوبکر» بازپس بگیرند.

گروهی دیگر از نیروهای سوری هم عملیاتی را علیه تروریست ها از دو منطقه «اداره راهنمایی و رانندگی و اداره امنیت» آغاز کردند و به سمت مناطق «الحدائق و العجمی» در حومه جنوبی شهرک حرستا پیشروی کردند.

پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در نهایت حدود ۲۵ مجتمع مسکونی از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد و به کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمد؛ در جریان پاکسازی این مناطق حدود ۲۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای سوری از شرق اداره راهنمایی و رانندگی و اداره امنیت در حال پیشروی به سمت بیمارستان «البشر» هستند؛ فاصله نیروهای سوری از این محور با نیروهای محاصره شده ارتش در پایگاه نظامی (اداره مرکبات) در جنوب شهرک حرستا حدود ۴۵۰ متر است.

درگیری های سنگین در حومه بیمارستان «البشر» ادامه دارد و نیروهای ارتش سوریه درصدد هستند با رساندن خود به بیمارستان و بازپس گیری مجتمع های مسکونی در غرب منطقه، محاصره نیروها را در پایگاه نظامی بشکنند و مسیر ارتباطی تروریست ها را از شهرک حرستا به شهرک عربین قطع کنند.

در ساعات گذشته جنگنده های سوری و روسی به شدت مواضع عناصر تروریستی را در محله «العجمی و حومه پایگاه نظامی» در حومه جنوبی شهرک حرستا با دستور کار قطع خطوط کمک رسانی تروریست ها هدف قرار دادند. در جریان این حملات ۳۰ تن از تروریست ها از پای درآمدند و یک انبار سلاح آنان منهدم شد.

به گزارش اخبار جهادی، عناصر تروریستی با نقض آتش بس در غوطه شرقی دمشق و حمله سنگین به نیروهای ارتش سوریه تلاش کردند با اشغال پایگاه نظامی در جنوب شهرک حرستا، مسیر انتقال نیرو و تجهیزات را از شهرک حرستا به شهرک عربین باز کنند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.