اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دفع حملات داعش برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» عراق با انهدام ۱۸ انتحاری و ۱۳ خودروی نظامی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13486
  • 16 دی 1396 - 9:08
دفع حملات داعش برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» عراق با انهدام ۱۸ انتحاری و ۱۳ خودروی نظامی + نقشه میدانی

نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه « تل صفوک» ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند. دهها تن از عناصر تروریستی داعش از حومه جنوبی منطقه راهبردی « الشدادی» در شرق استان دیرالزور حملات سنگینی را علیه […]

نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه « تل صفوک» ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.

دهها تن از عناصر تروریستی داعش از حومه جنوبی منطقه راهبردی « الشدادی» در شرق استان دیرالزور حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای عراقی در مناطق مرزی انجام دادند.

یک منبع میدانی هدف تروریست های داعش را از انجام این عملیات اشغال گذرگاه مرزی « تل صفوک» دانست و گفت: عناصر تروریستی با ۱۸ انتحاری و دهها خودروی نظامی حملات خود را علیه نیروهای تیپ ۱۸ بسیج مردمی آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی عراق مستقر در منطقه قبل از شروع حملات موفق شدند تحرکات عناصر تروریستی را رصد کنند و در همان گام نخست دو خودروی انتحاری را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

این منبع میدانی با بیان این که حملات تروریست ها برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» از چند محور صورت گرفت، گفت: نیروهای عراقی در ابتدای درگیری ها توانستند ۵ تن از عناصر خط شکن و سرکرده های میدانی داعش را به هلاکت برسانند.

وی افزود: نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه « تل صفوک» ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان درگیری ها در حومه گذرگاه مرزی « تل صفوک» حدود ۷۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند و ۱۳ خودروی نظامی تروریست ها هم منهدم شد. عناصر تروریستی داعش با اشغال گذرگاه مرزی درصدد بودند به حومه غربی شهر « تعلفر» نفوذ کنند که با واکنش قاطع نیروهای عراقی ناکام ماندند.

منابع میدانی اعلام کردند با نفوذ نیروهای آمریکایی در جنوب شرق استان دیرالزور، ( شرق رود فرات)این منطقه به پناهگاه امنی برای تروریست های داعش تبدیل شده  و اتاق عملیاتی در این محور برای حمله به مناطق مرزی عراق تشکیل شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.