اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اسرائیل: برای ترور «سردار سلیمانی» تلاش می کنیم

  • کد خبر : 12875
  • 04 آذر 1396 - 10:37
اسرائیل: برای ترور «سردار سلیمانی» تلاش می کنیم

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری «آی ۲۴» اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است. به گزارش اخبار جهادی،یک ژنرال اسرائیلی اعلام کرد این رژیم بشدت در حال تلاش برای ترور سردار […]

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری «آی ۲۴» اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.

به گزارش اخبار جهادی،یک ژنرال اسرائیلی اعلام کرد این رژیم بشدت در حال تلاش برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی است. بنابر این گزارش، گرشون هکوهین ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری “آی ۲۴” اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه و حضور وی در راس هرم تحرکات محور مقاومت، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.

وی مدعی شد اسرائیل قطعا سلیمانی را ترور خواهد کرد و ما بخوبی میدانیم در چه زمان و مکانی باید این اقدام صورت گیرد. وی گفت اسرائیل نگرانی های جدی نسبت به تحرکات گروه های (حزب الله) مقاومت نزدیک به ایران در مرزهای شمالی فسطین اشغالی (جنوب لبنان) داشته و همه می دانند در صورتیکه اوضاع بر هم بخورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد ایران تا کنون قدرت پنهان اسرائیل را درک نکرده است. تهدیدات رسمی اسرائیل به ترور شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشورهای مختلف در حالی است که این رژیم در جریان جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان و تهاجم ۵۵ روزه علیه باریکه کوچک غزه در فلسطین اشغالی توان ایستادگی در برابر گروه های کوچک مقاومت مانند حماس و حزب الله را نیز نداشته است.

دبیرکل حزب الله اسرائیل را تهدید کرد در صورت کوچکترین تجاوزی به خاک لبنان پاسخ محور مقاومت محدود به خاک این کشور نبوده و همچنین ده ها هزار داوطلب از سراسر کشورهای اسلامی برای بازپس گیری سرزمین اشغالی فلسطین اقدام خواهند کرد.

منبع:اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.