اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شمار نیروهای آمریکایی در منطقه به ۵۴ هزار نظامی افزایش یافته است

  • کد خبر : 12850
  • 03 آذر 1396 - 12:45
شمار نیروهای آمریکایی در منطقه به ۵۴ هزار نظامی افزایش یافته است

گزارش سه‌ماهه اخیر وزارت دفاع آمریکا درباره شمار نیروهای آمریکایی فعال در خارج، از افزایش چشمگیر این نیروها حکایت دارد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از «رای‌الیوم»، گزارش سه‌ماهه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درباره شمار نیروهای آمریکایی مستقر در کشورهای خارجی نشان می‌دهد که شمار این نیروها در منطقه طی چهار ماه گذشته به نسبت […]

گزارش سه‌ماهه اخیر وزارت دفاع آمریکا درباره شمار نیروهای آمریکایی فعال در خارج، از افزایش چشمگیر این نیروها حکایت دارد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از «رای‌الیوم»، گزارش سه‌ماهه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درباره شمار نیروهای آمریکایی مستقر در کشورهای خارجی نشان می‌دهد که شمار این نیروها در منطقه طی چهار ماه گذشته به نسبت ۳۳ درصد افزایش یافته است. این افزایش شامل تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان، که شمارشان ۱۶۵۰۰ سرباز است، نمی‌شود.

طبق این گزارش، شمار نیروهای آمریکایی در منطقه عربی در حال حاضر ۵۴۱۸۰ سرباز و غیرنظامی است در حالی‌که در گزارش پیشین پنتاگون، این عدد ۴۰۵۱۷ سرباز و غیرنظامی بود.

طبق آمار اخیر، که در ۳۰ سپتامبر منتشر شد، کویت با استقبال از ۱۶۵۹۲ سرباز و نیروی امنیتی آمریکا در رده اول این جایگاه قرار داد و پس از آن بحرین است که میزبان ۹۳۵۵ نظامی آمریکایی است. آمریکا در عراق ۹۱۲۲، سرباز و نیروهای امنیتی، در قطر ۶۶۷۱، در جیبوتی ۴۷۱۵، در امارات متحده عربی ۴۲۴۰، در اردن ۲۷۳۰، در سوریه ۱۷۲۳ و در عربستان سعودی ۸۵۰ سرباز و نیروی امنیتی خود را مستقر کرده است.

گزارش پنتاگون همچنین نشان می‌دهد که شمار نیروهای آمریکایی در سومالی به ۲۸۹ سرباز افزایش یافته است. در حالی‌که «رابین ماک» سخنگوی فرماندهی آمریکا در آفریقا(افریکوم) می‌گوید این شمار تقریبا به بیش از ۵۰۰ سرباز افزایش یافته است که بیشتر آنها نیز در عملیات ویژه و برای ارائه مشاوره به نیروهای محلی در مناطقی، که گروه‌های تروریستی فعال هستند، مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.