اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای نخبه جبهه مقاومت برای انتقام خون شیر صحرای سوریه وارد شهر دیرالزور شدند؛ ۵ درصد تا پاکسازی کامل نگین فرات از اشغال داعش +نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 12377
  • 03 آبان 1396 - 22:08
نیروهای نخبه جبهه مقاومت برای انتقام خون شیر صحرای سوریه وارد شهر دیرالزور شدند؛ ۵ درصد تا پاکسازی کامل نگین فرات از اشغال داعش +نقشه میدانی و عکس

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند و در گام نخست موفق شدند با عقب […]

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی مناطق آلوده در غرب شهر دیرالزور انجام دادند و در گام نخست موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش خود را به ورودی های شمال محله «حویجه صکر» برسانند و  ۷۰ درصد این محله را به کنترل خود درآورند.

از صبح امروز هم عملیات پاکسازی غرب شهر دیرالزور از غرب محله «حویجه صکر» با پشتیبانی جنگنده های روسی ادامه پیدا کرد و نیروهای سوری و مقاومت توانستند پس از درگیری های سنگین «محله شهرک صنعتی» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

با آزادسازی محله «شهرک صنعتی»، امنیت کرانه غربی رود فرات بیشتر تامین می شود و محاصره تروریست های داعش در محله بخش های آلوده محله «حویجه صکر»، جنوب محله «الخسارات و شرق محله فرودگاه قدیم» تنگ تر می شود؛ ۵۰ تروریست در جریان پاکسازی این محله به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: یک گروه از نیروهای نخبه ارتش سوریه برای شرکت در عملیات پاکسازی محله های غرب شهر دیرالزور وارد منطقه شده اند و مصمم هستند در کمترین زمان با پاکسازی مناطق اشغالی، انتقام خون شهید سرلشکر «عصام زهر الدین» را از تروریست های داعش بگیرند.

این منبع میدانی از تثبیت مواضع نیروهای جبه مقاومت در محله «شهرک صنعتی» هم خبر داد و افزود: نیروهای مقاومت و سوری از دقایقی قبل عملیات پاکسازی محله «الخسارات» را در غرب شهر دیرالزور آغاز کردند؛ درگیری ها در محور جنوبی محله «الخسارات» ادامه دارد.

در صورت پاکسازی محله «الخسارات»، تروریست های داعش در محله فرودگاه قدیم از محور جنوبی و شرقی به طور کامل محاصره می شوند؛ در حال حاضر، محله های «حویجه قاطع، میسلون، عثمانیه، فیلات، حمیدیه» در غرب شهر دیرالزور در اشغال گروه تروریستی داعش است.

به گزارش اخبار جهادی، در مجموع عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه تاکنون ۹۵ درصد شهر دیرالزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده است؛ تروریست های داعش در این محور راهی جز تسلیم شدن یا مرگ ندارند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.