اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین ایستگاه بزرگ نفتی تحت اشغال داعش در آستانه آزادی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12280
  • 01 آبان 1396 - 18:46
آخرین ایستگاه بزرگ نفتی تحت اشغال داعش در آستانه آزادی + نقشه میدانی

تاکنون ۴۵ تن از تروریست های داعش در جریان درگیری های امروز کشته و زخمی شده اند. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق آلوده در جنوب استان دیرالزور  و حومه شهر « حمیمه» موفق شدند ضربات مهلکی را به عناصر تروریستی داعش وارد کنند. نیروهای سوری […]

تاکنون ۴۵ تن از تروریست های داعش در جریان درگیری های امروز کشته و زخمی شده اند.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق آلوده در جنوب استان دیرالزور  و حومه شهر « حمیمه» موفق شدند ضربات مهلکی را به عناصر تروریستی داعش وارد کنند.

نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان موشکی و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته توانستند حدود ۸ کیلومتر به سوی ایستگاه بسیار مهم نفتی پمپاژ دوم پیشروی کنند و خود را به ورودی های این ایستگاه نفتی برسانند.

درگیری های سنگین در حومه غربی ایستگاه پمپاژ دوم به شدت ادامه دارد؛ تاکنون ۴۵ تن از تروریست های داعش در جریان درگیری های امروز کشته و زخمی شده اند. با پاکسازی های صورت گرفته این ایستگاه راهبردی از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می آید.

جنگنده های روسی به شدت مواضع تروریست های داعش را در ایستگاه پمپاژ دوم هدف قرار می دهند و نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در تلاش هستند تروریست های داعش را عقب برانند و این ایستگاه را به کنترل خود درآورند.

ایستگاه پمپاژ دوم جزء سه ایستگاه بزرگ نفتی در سوریه به شمار می آید که  دوسال و نیم قبل به اشغال تروریست های داعش درآمد؛پاکسازی این ایستگاه مقدمه ای برای حرکت نیروهای جبهه مقاومت به سمت شهر البوکمال ( آخرین پایگاه داعش در سوریه) از محور جنوبی است.

به گزارش مشرق، این ایستگاه در جنوب استان دیرالزور و نزدیکی مرزهای اداری جنوب شرق استان حمص واقع شده و با شهر مرزی البوکمال ۳۵ کیلومتر فاصله دارد و نقطه اتصال شهر البوکمال به مناطق نفتی و ایستگاه پمپاژ سوم است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.