اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان دیرالزور: شکست های سنگین داعش در شهر المیادین/ ادامه پیشروی نیروهای کرد در شرق رود فرات + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12022
  • 21 مهر 1396 - 1:50
آخرین تحولات میدانی استان دیرالزور: شکست های سنگین داعش در شهر المیادین/ ادامه پیشروی نیروهای کرد در شرق رود فرات + نقشه میدانی

نیروهای سوری و مقاومت با حملات گسترده علیه تروریست ها موفق شدند ۷۰ درصد محله شهرک صنعتی را در شهر المیادین پاکسازی کنند.  به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از استان دیرالزور سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را از غرب شهر المیادین علیه تروریست های داعش انجام دادند و پس از درگیری های سنگین […]

نیروهای سوری و مقاومت با حملات گسترده علیه تروریست ها موفق شدند ۷۰ درصد محله شهرک صنعتی را در شهر المیادین پاکسازی کنند.

 به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از استان دیرالزور سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را از غرب شهر المیادین علیه تروریست های داعش انجام دادند و پس از درگیری های سنگین توانستند محله « البلعوم» را به کنترل خود درآورند و خود را به مجتمع های مسکونی ایستگاه راه آهن رساندند.در جریان درگیری های برای پاکسازی این محله ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند؛ نیروهای سوری و مقاومت با حملات گسترده علیه تروریست ها همچنین موفق شدند ۷۰ درصد محله شهرک صنعتی را در شهر المیادین پاکسازی کنند و خود را به مدرسه شهرک برسانند. در این عملیات هم ۲۸ تروریست کشته و زخمی شدند.

در جریان عملیات در مرکز شهر المیادین هم محله های « البلوط، المدیحه، الطیبه و شرکت برق» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و به بخش وسیعی از منطقه به کنترل نیروهای جبهه مقاومت در آمد. در جریان این عملیات تعدادی از خودروهای نظامی تروریست ها منهدم شدند.

به گزارش اخبار جهادی، از بخش غربی شهر دیرالزور هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت پس از ساعت ها درگیری توانستند تروریست های داعش را از محله « العرفی» عقب برانند و بخش وسیعی از شهرک صنعتی را در حومه غربی رود فرات پاکسازی کنند. در این عملیات علاو ه بر هلاکت تعدادی از تروریست ها، چند خودروی نظامی و یک پهباد جاسوسی تروریست ها منهدم شدند.

در بخش شرقی رود فرات هم عملیات در حومه محله « اسوس، حطله تحتانی و پل السیاسه» ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستد مواضع خود را در مناطق آزاد شده تثبیت کنند؛ تروریست های داعش به شدت در این مناطق مقاومت می کنند.

نیروهای دموکراتیک کرد در سی و سومین روز عملیات خود در شرق رود فرات هم توانستند در حومه جنوبی میدان نفتی « الجفره»، ۴ کیلومتر پیشروی کنند و خود را به نزدیکی ایستگاه قطار برسانند. نیروهای کرد در حومه شهرک الصور هم موفق شدند روستای « مویلحه» را به تصرف خود در بیاورند. در محور « ابوخشب» هم نیروهای کرد با پیشروی ۲ کیلومتری، شرکت شکرسازی و سیلوهای منطقه را به تصرف خود درآوردند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.