اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان دیرالزور: ادامه پیشروی نیروهای کُرد بدون مقاومت داعش/ بازگشت امنیت به مسیر «دیرالزور – السخنه»/ شرق المیادین همچنان در اشغال داعش + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11909
  • 16 مهر 1396 - 10:39

نیروهای کُرد با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف غربی موفق شدند در بیست و هشتیمن روز عملیات در شرق و شمال شهر دیرالزور، روستای « وسیحه» را به تصرف خود درآورند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای دموکراتیک کرد در بخش شرقی شهر دیرالزور به پیشروی ها ادامه دادند و توانستند […]

نیروهای کُرد با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف غربی موفق شدند در بیست و هشتیمن روز عملیات در شرق و شمال شهر دیرالزور، روستای « وسیحه» را به تصرف خود درآورند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای دموکراتیک کرد در بخش شرقی شهر دیرالزور به پیشروی ها ادامه دادند و توانستند بخش دیگری از مناطق تحت اشغال داعش را در جنوب منطقه « الصور» به تصرف خود دربیاورند.

نیروهای کُرد با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف غربی موفق شدند در بیست و هشتیمن روز عملیات در شرق و شمال شهر دیرالزور، روستای « وسیحه» را به تصرف خود درآورند و به سمت روستای «کسری» پیشروی کنند.

نیروهای کرد همچنین موفق شدند در جنوب شهرک مرکده حدود ۳ کیلومتر پیشروی کنند؛ از بخش غربی شهر دیرالزور هم خبر می رسد نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه همچنان با تروریست‌های داعش در شرق شهر المیادین درگیر هستند.

نیروهای سوری و مقاومت در غرب شهر المیادین هم توانستند پایگاه توپخانه و مزارع الشبلی را به طور کامل از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ نیروهای سوری و مقاومت در جنوب غرب شهر المیادین هم مواضع خود را در فرودگاه این شهر تثبیت کردند و ۴۵ تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش اخبار جهادی، در غرب استان دیرالزور هم نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت با تثبیت مواضع در ارتفاع « ضاهق شرقی» موفق شدند امنیت جاده راهبردی « دیرالزور – السخنه» را تا حدود زیادی تامین کنند؛ کاروان های نظامی نیروهای متحد با احتیاط کامل از این جاده عبور می کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.