اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای جبهه مقاومت به ۵ کیلومتری شهر راهبردی المیادین در مرکز استان دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

  • کد خبر : 11855
  • 13 مهر 1396 - 10:04
نیروهای جبهه مقاومت به ۵ کیلومتری شهر راهبردی المیادین در مرکز استان دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی، عملیات را در حومه جنوبی فرودگاه ادامه دادند و موفق به پیشروی در این محور شدند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت […]

آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی، عملیات را در حومه جنوبی فرودگاه ادامه دادند و موفق به پیشروی در این محور شدند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی، عملیات را در حومه جنوبی فرودگاه ادامه دادند و با عقب راندن تروریست های داعش موفق به پیشروی در این محور شدند.

پیشروی و رسیدن به شهر راهبردی المیادین هدف اصلی این عملیات به شمار می آید و نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین ۴ ساعته توانستند منطقه « قرص تحتانی» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

در جریان پاکسازی این منطقه ۵۰ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند؛ نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع به پیشروی ها به سمت شهر المیادین ادامه دادند و با عقب راندن تروریست ها موفق شدند خود را به ورودی منطقه « قرص فوقانی» برسانند.

با پاکسازی صورت گرفته در چند ساعت گذشته، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به ۵ کیلومتری شهر مهم المیادین رسیدند و درصدد هستند با تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده، عملیات آزادسازی این شهر را تا ساعاتی دیگر آغاز کنند. شهر المیادین نقطه اتصال شهر دیرالزور با مناطق مرزی مشترک با عراق به شمار می آید و وجود میادین نفتی اهمیت این شهر را چند برابر کرده است.

از محور عملیاتی دیرالزور – السخنه هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین در نهایت موفق شدند میدان نفتی « الهیل» را در جنوب روستای « الطیبه» به کنترل خود درآورند؛ عملیات برای پاکسازی مناطقی که در روزهای گذشته اشغال شده اند، ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی ، نیروهای متحد همچنین موفق شدند ضدحملات سنگین تروریست های داعش را در حومه جنوب شهرک « کباجب» دفع کنند و تلاش آنان را برای اشغال مناطق جدید ناکام بگذارند. در جریان این درگیری ها هم ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.