اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای کُرد با تبانی داعش وارد شهرک الصور شدند/ آزادسازی دیرهنگام روستای راهبردی «حطله تحتانی» در شرق دیرالزور + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11585
  • 05 مهر 1396 - 9:33
نیروهای کُرد با تبانی داعش وارد شهرک الصور شدند/ آزادسازی دیرهنگام روستای راهبردی «حطله تحتانی» در شرق دیرالزور + نقشه میدانی

در جدیدترین تحولات میدانی نیروهای سوری و مقاومت ساعاتی قبل توانستند روستای راهبردی «حطله تحتانی» را در شرق شهر دیرالزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش آزاد کنند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از شرق سوریه حاکیست، درگیری های سنگین در شرق شهر دیرالزور ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با پشتیبانی […]

در جدیدترین تحولات میدانی نیروهای سوری و مقاومت ساعاتی قبل توانستند روستای راهبردی «حطله تحتانی» را در شرق شهر دیرالزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش آزاد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از شرق سوریه حاکیست، درگیری های سنگین در شرق شهر دیرالزور ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روس تلاش می‌کنند مسیر پیشروی نیروهای کرد را به سمت مرز عراق مسدود کنند.

در جدیدترین تحولات میدانی نیروهای سوری و مقاومت ساعاتی قبل توانستند روستای راهبردی « حطله تحتانی» را در شرق شهر دیرالزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش آزاد کنند؛ در حال حاضر، نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در این روستا تثبیت کنند.

عصر امروز، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه عملیات آزادسازی روستای « حطله تحتانی» را از حومه روستای « مراط» آغاز کردند و در نهایت پس از درگیری های چند ساعته موفق به عقب راندن تروریست ها شدند. در جریان این درگیری ها ۵۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

در صورت تثبیت مواضع نیروهای جبهه مقاومت در روستای « حطله تحتانی»، محله های غربی از جمله « صالحیه، حسینیه و حویجه قاطع» از لحاظ نظامی آزاد شده به شمار می آیند و مسیر نیروهای کرد برای پیشروی به سوی مرز عراق بسته می شود.

از سویی دیگر، خبرها حاکیست، نیروهای کرد بدون مقاومت عناصر تروریستی داعش، وارد شهرک مهم « الصور» شده اند؛ پیشروی نیروهای کرد در این شهرک پس از تصرف منطقه سیلوها صورت گرفت؛ منابع میدانی در محور شرقی شهر دیرالزور اعلام کرده اند، عناصر تروریستی داعش به سرعت مناطق تحت اشغال را تخلیه می کند و نیروهای کرد هم با کمترین درگیری ها مناطق را به تصرف خود در می آورند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست های داعش در حالی مناطق تحت اشغال را در شرق شهر دیرالزور در اختیار نیروهای کرد قرار می دهند که در دو روز گذشته با نیروهای سوری و مقاومت درگیر بودند و به شدت از مواضع اشغالی خود دفاع می کردند و با وجود حملات سنگین جنگنده های روسی حاضر به عقب نشینی نبودند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.