اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات غافلگیرانه داعش به غرب شهر الرمادی/ محله « الطاش» باز پس گرفته شد؛ درگیری ها در محله « ۷» ادامه دارد + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11616
  • 05 مهر 1396 - 17:34

نیروهای واکنش سریع عراقی در ادامه، عملیات بازپس گیری محله « الطاش» را آغاز کردند و پس از درگیری های ۳ ساعته توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، این محله را به کنترل خود درآورند. اخبار جهادی – صبح امروز تعدادی از هسته های مخفی گروه تروریستی داعش در بیابان های غربی شهر الرمادی […]

نیروهای واکنش سریع عراقی در ادامه، عملیات بازپس گیری محله « الطاش» را آغاز کردند و پس از درگیری های ۳ ساعته توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، این محله را به کنترل خود درآورند.

اخبار جهادی – صبح امروز تعدادی از هسته های مخفی گروه تروریستی داعش در بیابان های غربی شهر الرمادی ( استان الانبار)، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای عراقی در غرب شهر انجام دادند.

عناصر تروریستی حملات خود را در گام نخست با چند خودروی انتحاری آغاز کردند و موفق شدند محله های « الطاش و ۷» را به اشغال خود درآورند؛ در جریان درگیری ها یک نیروی عراقی شهید و ۲۴ تن دیگر زخمی شدند.

همزمان با درگیری ها و اشغال این دو محله، نیروهای کمکی ( واکنش سریع) به منطقه اعزام شدند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند پیشروی تروریست های داعش را متوقف کنند و آنان را از آرایش هجومی به موضع دفاعی تغییر حالت دهند.

نیروهای واکنش سریع عراقی در ادامه، عملیات بازپس گیری محله « الطاش» را آغاز کردند و پس از درگیری های ۳ ساعته توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، این محله را به کنترل خود درآورند. در جریان پاکسازی این محله، ۱۵ تن از تروریست ها کشته وزخمی شدند.

دقایقی قبل هم نیروهای عراقی عملیات پاکسازی محله «۷» را در دستور کار قرار دادند و پس از درگیری های سنگین توانستند خود را به ورودی این محله برسانند؛ درگیری در ورودی این محله شدید گزارش شده است.

به گزارش اخبار جهادی، دو محله « الطاش و ۷» در غرب شهر الرمادی واقع شده اند و همزمان با حملات تروریست های داعش، اهالی این دو محله با ترک خانه های خود به سمت مرکز شهر پناه آوردند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.