اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین تروریست‌های جبهه النصره در شمال استان حماه برای اختلال در عملیات پاکسازی دیرالزور + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11396
  • 28 شهریور 1396 - 23:09

نیروهای جبهه مقاومت با آمادگی کامل توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و پس از درگیری های ۳ ساعته مانع از نفوذ آنان شوند. به گزارش اخبار جهادی،پس از چند ماه آرامش نسبی، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و جندالاقصی در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب، ساعتی […]

نیروهای جبهه مقاومت با آمادگی کامل توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و پس از درگیری های ۳ ساعته مانع از نفوذ آنان شوند.

به گزارش اخبار جهادی،پس از چند ماه آرامش نسبی، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و جندالاقصی در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب، ساعتی قبل حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت با هدف اخلال در عملیات پاکسازی شرق استان حماه و شهر دیرالزور انجام دادند.

در حملات گروه های تروریستی، مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک های « معان و قصر ابوسمره» در شمال استان حماه هدف قرار گرفته شد و تروریست ها تلاش کردند با اصل غافلگیری این دو شهرک را به اشغال خود درآورند.

در مقابل نیروهای جبهه مقاومت با آمادگی کامل توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند و پس از درگیری های ۳ ساعته مانع از نفوذ آنان به این دو شهرک شوند؛ در جریان این درگیری ها ۶۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

برخی از رسانه های وابسته به عناصر تروریستی از اشغال شهرک های « معان و ابوسمره» خبر داده اند اما یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: تاکنون نیروهای جبهه مقاومت موفق به دفع حملات شده اند و اخبار منتشر شده کذب است.

این منبع میدانی افزود: حملات تروریست ها از مرزهای جنوبی استان ادلب و شهرک های « ام حارتین و عطشان» صورت گرفت اما نیروهای جبهه مقاومت با واکنش قاطع مانع از سقوط  مناطق شده اند و چند خودروی انتحاری تروریست ها را هم در محورهای درگیری منهدم کردند.

به گزارش اخبار جهادی، جنگنده های سوری همزمان در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در شهرک های « عطشان، سکیک، ام حارتین، موورک و کفرزیتا» هستند؛ درگیری های نسبت به ساعات گذشته کاهش یافته و نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند به طور کامل خطر را در این محور دفع کنند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.