اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نعیم قاسم: آزادسازی دیرالزور، پیروزی نهایی علیه داعش است

  • کد خبر : 11216
  • 20 شهریور 1396 - 9:09
نعیم قاسم: آزادسازی دیرالزور، پیروزی نهایی علیه داعش است

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان، آزادسازی دیرالزور را پیروزی نهایی علیه گروه تروریستی داعش دانست.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که آزادسازی دیرالزور، پیروزی نهایی علیه گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود. وی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: هماهنگی خوب مقاومت و ارتش پیروزی را […]

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان، آزادسازی دیرالزور را پیروزی نهایی علیه گروه تروریستی داعش دانست.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که آزادسازی دیرالزور، پیروزی نهایی علیه گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود.

وی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: هماهنگی خوب مقاومت و ارتش پیروزی را در ارتفاعات لبنان محقق کرد.

نعیم قاسم با بیان “مقدمات حل سیاسی بحران سوریه به صورت غیر رسمی آغاز شده است”، گفت: با آزادسازی حلب، پروژه تجزیه حلب فروپاشید.

وی آزادسازی دیرالزور را پیروزی نهایی علیه گروه تروریستی داعش دانست و خواستار حل مسأله رابطه بین لبنان و سوریه بر اساس منافع لبنان شد.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: موافقت عادل‌الجبیر وزیر خارجه سعودی با مناطق کاهش تنش در سوریه، به مثابه اعتراف عربستان به شکست است.
وی افزود: مواضع ثامر السبهان وزیر امور خلیج فارس عربستان ارزشی ندارد و عربستان در حال حاضر اوضاع دشواری دارد و گزینه‌هایش شکست خورده است. عربستان باید در محاسبات خود تجدید نظر کند.

شیخ نعیم قاسم گفت: هدف ما از حضور علنی ابومصطفی مسئول حزب‌الله در دیرالزور این بود که بگوییم ما بخشی از معادله در منطقه هستیم و حزب‌الله و همچنین ارتش لبنان، شریکی اصلی در پیروزی هستند.

وی با اشاره به هماهنگی خوب بین مقاومت و ارتش لبنان گفت: ما جایگزین ارتش نیستیم و چیزی از اختیارات ارتش را نمی‌خواهیم.

نعیم قاسم در ادامه افزود: فرمانده ارتش لبنان به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله پیام داد که ارتش می‌خواهد ارتفاعات لبنان را آزاد کند، و سید نیز در جواب گفت که ما با شما هستیم.

جانشین نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مانورهای اسرائیل برای جنگ کنونی نیست و بعد سیاسی و آمادگی دارد.ما برای هر جنگی با رژیم صهیونیستی در آمادگی دائمی به سر می‌بریم.

نعیم قاسم گفت: حملات اخیر اسرائیل به سوریه مقدمه جنگ نیست و نباید در این زمینه بزرگنمایی کنیم.

وی افزود: اسرائیلی‌ها باید بفهمند که حزب‌الله تصمیم آزادسازی سرزمین را گرفته و این تصمیم برخاسته از اعتقاد است.

جانشین دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: پیروزی‌هایی که به زودی محقق خواهند شد، نه تنها منجر به طرح مسأله خلع سلاح حزب‌الله نخواهد شد، بلکه به یاری خدا، سلاح ما را مستحکم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.