اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۷۰ درصد شهر رقه از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد/ نیروهای دموکراتیک کرد به ۸۰۰ متری مرکز شهر رسیدند + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 10992
  • 09 شهریور 1396 - 9:28
۷۰ درصد شهر رقه از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد/ نیروهای دموکراتیک کرد به ۸۰۰ متری مرکز شهر رسیدند + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای کرد پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت موفق به پیشروی در محور غرب شدند و عناصر تروریستی داعش را در محله « المرور» محاصره کردند. به گزارش اخبار جهادی،پس از یک ماه آرامش، موج جدید درگیری ها در شهر رقه آغاز شد و نیروهای دموکراتیک کرد در هشتاد و پنجمین روز […]

نیروهای کرد پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت موفق به پیشروی در محور غرب شدند و عناصر تروریستی داعش را در محله « المرور» محاصره کردند.

به گزارش اخبار جهادی،پس از یک ماه آرامش، موج جدید درگیری ها در شهر رقه آغاز شد و نیروهای دموکراتیک کرد در هشتاد و پنجمین روز عملیات توانستند ضربات سنگینی را به گروه تروریستی داعش وارد کنند.

عملیات جدید نیروهای دموکراتیک کرد از صبح امروز در محور غربی شهر آغاز شده و براساس آخرین خبرها درگیری ها در محورهای مختلف همچنان ادامه دارد. نیروهای کرد پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت موفق به پیشروی در محور غرب شدند و عناصر تروریستی داعش را در محله « المرور» محاصره کردند.

درگیری ها میان نیروهای دموکراتیک کرد و عناصر تروریستی داعش در محله های « رقه قدیم، البرید و الدرعیه» همچنان ادامه دارد؛ ۷۰ تن از تروریست ها در جریان این درگیری ها کشته و زخمی شدند.

در محور شرق هم نیروهای کرد با عقب راندن تروریست ها توانستند محله « بیتانی» و ارتفاع « بیاع» را به طور کامل تصرف کنند و خود را به محله « الروضه» برسانند.

از محور جنوبی هم نیروهای دموکراتیک کرد پس از درگیری های نفس گیر موفق شدند محله «الشحاده» را از اشغال تروریست ها خارج کنند و یک قدم دیگر به مرکز شهر نزدیک شوند؛ در حال حاضر فاصله نیروهای کرد در این محور با مرکز شهر رقه به ۸۰۰ متر رسیده است.

نیروهای دموکراتیک کرد از محور غربی و جنوبی ۱۵۰۰ متر با مرکز شهر فاصه دارند؛ تاکنون ۷۰ درصد شهر رقه از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شده و به تصرف نیروهای دموکراتیک کرد درآمده است.

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.